Etter alt som harskjedd her, så har mamma og de spurt om vi ikke skaldra dit i sommer ei uke med Robin, hele familen altså, men jeglurer: erRobin fortsatt for liten?
Etter alt som harskjedd her, så har mamma og de spurt om vi ikke skaldra dit i sommer ei uke med Robin, hele familen altså, men jeglurer: erRobin fortsatt for liten?
Sist endret av Camilla; 01-02-05 kl 19:08.
Hilsen Camilla, Mamman til Robin (13.08.00) og Kevin (13.10.06)
Tove har vært der...... tror jeg.............:04:
mamma til 3 store barn,
Hege 27 ,gift m/Øyvind
Erlend 23, Cecilie 21,samboer m/Jan Erik:me7:
Mormor til storebror Mathias 3 år
og lille Emma:carriage:
Pappa hadde med seg småsøskenene mine dit en gang. Han hadde noen bonuspoeng på fly som måtte brukes opp. Husker ikke hvor gammle de var, men jeg kan sikkert spørre ham. Husker de nevnte noe om at det var lange køer, men det kommer vel ann på sesongen:09: Kan godt høre med ham:06:
Jeg har vært der ja, ungene likte det det veldig godt, men det er noen år siden nå, så vi må nok snart ha en tur ned igjen, Sara var bare to år, så det var ikke så mye hun fikk med seg, og hun maser stadig på at hun vil ned igjen, Så kanskje neste år...hold dere unna i slutten av juli og august, da har næmlig hele Europa ferie...
Sist endret av Tove; 01-02-05 kl 20:55.
Oki, tusen takk..... Så da er ikke Robin for liten? han blir jo 5 i begynnelsen av August.......Opprinnelig lagt inn av Tove
Han får sikkert glede av det der og da, og kanskje en stund etterpå selv om han kanskje ikke vil huske alt han opplevde der når han er 10 år. Får du sponset turen ville jeg jo ha dratt da.
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Mamma og de betaler alt...... Familietur kaldte de det,....... tanta, onkelen min og kusina mi skal være med oxo........Opprinnelig lagt inn av Elapela
Ta med gogutten og dra! Dere trenger en fin ferie etter nedturen med å bli forlatt av samboer og pappa.Opprinnelig lagt inn av Camilla
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Vi har vært i Disneyland i Paris. Det var veldig vellykket, mye og se og mye å oppleve. :05: Vi var der i norsk høstferie - og opplevde å gå nesten rett inn på alt.:02: Ville ha undersøkt hvordan det er med ferie m.m. i Frankrike. Har hørt andre som har vært der som har stått 1 t i kø for å komme inn og for å delta i de ulike aktiviteter. Og det blir jo kjedelig da![]()
http://mitglied.lycos.de/janszen/sig...s/lines247.gif
"Den som ønsker å leve livet om igjen, har overhodet ikke levd"
(Karen Blixen) :05: MIO, mam for 2![]()
Helt enig!Opprinnelig lagt inn av Elapela
Og du har foreldrene dine med deg, så det blir nok en kjempefin tur. Bare dra og kos deg du Camilla! Det fortjener du nå :03:
Helene
![]()
Hadde ikke tvilt ettt sekund engang på å si ja jeg !!!!!!!! Har ikke vært i Paris men i Orlando, Florida. Anne var bare snøtt 4 år der og storkoste seg !!!
Misunner deg det tilbudet altså !!!!!!!!!!!
Klem fra Rannei
gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09
For et flott "tilbud" da. Så snille foreldre du har. :)
Synes du skal takke ja jeg, kan jo være godt å komme bort en tur og bare kose dere og slappe av.
Jeg synes ikke Robin er for liten. Mulig han ikke husker så mye av det når han blir eldre, men det er jo kjempestas for et barn i den alderen å møte Mikke, Donald og co. :03:
:j4: Annette :smilie_girl_244:
Veronika 10 år :smilie_girl_275:
Han er jo akkurat i rette alderen selvom han kanskje ikke husker så mye av det. Jeg regner med at du forsøker å ta masse bilder av han der også, så han får det jo som ett minne uansett. Jeg synes du skal si ja til tilbudet jeg, å kose dere skikkelig :05:
Har vært i Disneyland i California, synes helt klart at en femåring ikke er for liten. Men prøv å velg en dag med lite kø, en ukedag for eksempel.
Klem fra Anita
f. 05.05.2000
:sa7: f. 27.02.2006
Hadde ikke tvilt et sekund!!! Takk JA med en gang!
Har ikke vært i Disneyland i Paris, men har vært i Orlando... Kjempemye moro og flott for liten og stor!!
-Tone-
Bokmerker (linker)