Ja, nå har jeg kommet igjennom på telefonen og fikk snakket med spåkona fra Tromsø. Hun la sine tarotkort, og ble helt overveldet over kortene jeg fikk. Fordi hun ser så masse penger på meg. Først lurte hun på om vi skulle flytte, og det skal vi jo. Det sier hun blir bare gledelig og positivt for oss. Da lurte hun på om vi hadde tatt opp masse lån siden hun så alle de pengene på meg. Nei, vi leier bare, sa jeg. Hmm, da er det ikke der pengene ligger. Hun ba meg legge inn lotto og extrakuponger fremover. Hun sa også at de gode pengene kunne komme fra en godt betalt jobb. Jeg sa at jeg er arbeidsledig og skal gå AMO kurs, men hun mente allikavel at det kurset kan bli et vendepunkt for meg. Hun ba meg ringe om 3 mnd. sånn at hun fikk høre, for hun ble så nysgjerrig på det der med pengene ;o) Hun sa jeg tenkte mye, og la frem det jeg tenkte på og det stemte så godt. Hun sa jeg ville bli forelsket i en annen mann som jeg vet om, men det tviler jeg meget på. Er ikke den som forelsker meg så lett. Var veldig spennende å høre på henne, og så blir det spennende å se hva som skjer fremover da om mye hun sa vil komme til å skje. Hun mente jeg kom til å bli gravid i løpet av nærmeste fremtid, men det tviler iallefall jeg på. Bruker prevensjon, og har ikke tenkt å kutte det ut!

Svar med sitat
Kevingullet juni-03 

- Gutt (94) :a4:

8 og 6 år

og Sara 12 

Bokmerker (linker)