+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 35

Tråd: Spåkone igjen..

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    37
    Ja, nå har jeg kommet igjennom på telefonen og fikk snakket med spåkona fra Tromsø. Hun la sine tarotkort, og ble helt overveldet over kortene jeg fikk. Fordi hun ser så masse penger på meg. Først lurte hun på om vi skulle flytte, og det skal vi jo. Det sier hun blir bare gledelig og positivt for oss. Da lurte hun på om vi hadde tatt opp masse lån siden hun så alle de pengene på meg. Nei, vi leier bare, sa jeg. Hmm, da er det ikke der pengene ligger. Hun ba meg legge inn lotto og extrakuponger fremover. Hun sa også at de gode pengene kunne komme fra en godt betalt jobb. Jeg sa at jeg er arbeidsledig og skal gå AMO kurs, men hun mente allikavel at det kurset kan bli et vendepunkt for meg. Hun ba meg ringe om 3 mnd. sånn at hun fikk høre, for hun ble så nysgjerrig på det der med pengene ;o) Hun sa jeg tenkte mye, og la frem det jeg tenkte på og det stemte så godt. Hun sa jeg ville bli forelsket i en annen mann som jeg vet om, men det tviler jeg meget på. Er ikke den som forelsker meg så lett. Var veldig spennende å høre på henne, og så blir det spennende å se hva som skjer fremover da om mye hun sa vil komme til å skje. Hun mente jeg kom til å bli gravid i løpet av nærmeste fremtid, men det tviler iallefall jeg på. Bruker prevensjon, og har ikke tenkt å kutte det ut!
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    36
    Poengstyrke
    32
    Spennende

cammie Kevingullet juni-03 Chrisebolla april-06 :g10:

i cammies hode
    Lipgloss Girls

Innmeldt
    Dec 2002
    Alder
    36
    Poengstyrke
    14
    det høres kjempespennende ut. Kunne tenkt meg å gjort slikt selv jeg, men kommer meg aldri så langt liksom :-?

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    39
    Poengstyrke
    13
    Det høres spennende ut, men jeg tør ikke gå til en selv jeg :-? Ikke etter det Annette's og min mormor var og fikk høre. :x

Sitat Opprinnelig lagt inn av Elapela
    Hun mente jeg kom til å bli gravid i løpet av nærmeste fremtid, men det tviler iallefall jeg på. Bruker prevensjon, og har ikke tenkt å kutte det ut!
    Hmmm...prevensjon ja..... Brukte det selv jeg, men ble nå gravid allikevel :lol: På de to første vel og merke :green:

Helene

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Så spennende da Elapela. Du får legge inn en Lottokupong eller to de neste ukene så får du se SKal krysse fingrene for deg!

Innmeldt
    Feb 2003
    Alder
    42
    Poengstyrke
    10
    Øver meg litt med tarotkort nå...og det er jo kjempespennende.Jeg kan gjerne ta en prøve på noen her
    Ha en fin sommer:05:

Innmeldt
    Oct 2003
    Alder
    31
    Poengstyrke
    23
    du må holde oss oppdatert! hvilken spåkone var det?? kjenner noen av dem ;)

jeg var til spåkone når jeg var 15, og ble fortalt at jeg skulle flytte/reise mye, og det stemmer (men det gjør det vel med de fleste i den alderen??)
    og mitt første barn skulle bli ei jente, og det stemte ikke!!

mara

Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    37
    Sitat Opprinnelig lagt inn av mara
    du må holde oss oppdatert! hvilken spåkone var det?? kjenner noen av dem ;)

jeg var til spåkone når jeg var 15, og ble fortalt at jeg skulle flytte/reise mye, og det stemmer (men det gjør det vel med de fleste i den alderen??)
    og mitt første barn skulle bli ei jente, og det stemte ikke!!
    Hun het Bente, og var voldsom til å prate. Men det er de vel alle de spåkjærringan ;o)
    Ciaò!
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    37
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Krista
    Øver meg litt med tarotkort nå...og det er jo kjempespennende.Jeg kan gjerne ta en prøve på noen her
    Du får prøve på meg da, og se om du ser penger på meg du også *hehe* Vil ikke høre om noe død og fordervelse altså. Kan du bare legge en gang pr. person, eller kan du legge flere ganger på samme person? Da må jo kortene bli forskjellig, så jeg tror egentlig ikke at det de sier vil skje da. men det er jo morsomt da!
    Ciaò!
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    37
    Sitat Opprinnelig lagt inn av sol
    Så spennende da Elapela. Du får legge inn en Lottokupong eller to de neste ukene så får du se SKal krysse fingrene for deg!
    Jaaa, gjør det er du snill. Kan visst trenge noen grunker *hehe* Hun påstod at dette med pengene skulle skje innen 3 mnd, så jeg får bare dra på butikken i dag og legge inn noen kuponger. Hun mente hun fikk en følelse av extra, men jeg skal legge inn på Lotto også.
    Ciaò!
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Jaaa, gjør det er du snill. Kan visst trenge noen grunker *hehe* Hun påstod at dette med pengene skulle skje innen 3 mnd, så jeg får bare dra på butikken i dag og legge inn noen kuponger. Hun mente hun fikk en følelse av extra, men jeg skal legge inn på Lotto også.
    Hadde nok gjort det jeg også ja

Innmeldt
    Feb 2003
    Alder
    42
    Poengstyrke
    10
    [quote:98cfbb4235="Krista"]Øver meg litt med tarotkort nå...og det er jo kjempespennende.Jeg kan gjerne ta en prøve på noen her
    Du får prøve på meg da, og se om du ser penger på meg du også *hehe* Vil ikke høre om noe død og fordervelse altså. Kan du bare legge en gang pr. person, eller kan du legge flere ganger på samme person? Da må jo kortene bli forskjellig, så jeg tror egentlig ikke at det de sier vil skje da. men det er jo morsomt da![/quote:98cfbb4235]

Ok, da gjør jeg det senere ;)
    Ha en fin sommer:05:

Innmeldt
    Dec 2002
    Alder
    36
    Poengstyrke
    14
    .... Hun påstod at dette med pengene skulle skje innen 3 mnd, så jeg får bare dra på butikken i dag og legge inn noen kuponger. Hun mente hun fikk en følelse av extra, men jeg skal legge inn på Lotto også.
    Du får legge inn hver eneste uke i 3 mnd nå da, så får vi se om hun er til å stole på ;)
    Eller kanskje bare sa feil, og mente det motsatte... at du kom til å bruke mange penger fremover de 3 neste mnd. :green:
    Krysser uansett fingre for deg, hadde ikke turt å la være å levere inn selv

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    37
    Sitat Opprinnelig lagt inn av cyberia
    Eller kanskje bare sa feil, og mente det motsatte... at du kom til å bruke mange penger fremover de 3 neste mnd. :green:
    Krysser uansett fingre for deg, hadde ikke turt å la være å levere inn selv
    HAHA, ja kanskje det var det hun så i kortene? Ikke for det at jeg har så mange penger å bruke da... Jeg tør selvsagt ikke la være, så vinner jeg kanskje en hundrelapp!
    Ciaò!
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Krista
    Vet ikke helt om jeg tør slikt jeg.. :roll:

Klikk på kattene for tilbakemelding i dagboken min

Klem fra Tove, mamma til Thomas 24 , Daniel 17 og Sara 12

+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SistSist

Lignende tråder

1. Spåkone
    av Tornerose i kategorien Uforklarlig og alternativt
    Svar: 18
    Siste innlegg: 19-10-07, 16:36

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)