Nå kan Magnus hele alfabetet. Vi har magnet bokstaver på kjøleskapet og han har øvd flittig i lang tid nå. Jeg er jo selvfølgelig så stolt da og han stråler hver gang han får til hele alfabetet :27: Skryter masse av han :01:
Nå kan Magnus hele alfabetet. Vi har magnet bokstaver på kjøleskapet og han har øvd flittig i lang tid nå. Jeg er jo selvfølgelig så stolt da og han stråler hver gang han får til hele alfabetet :27: Skryter masse av han :01:
Så flink han er! Skjønner godt at du er stolt.
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
:02: grattis så mye til Magnus :02:
Magnetbokstaver er kjempelurt å ha hvis barnet er inressert i det :01: Vi har holdt på lenge og det sitter hos tulla også.
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
kjempe bra!!
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
Flotters =)
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Så flott!!!!
Skjønner godt han er stolt det har han all grunn til.
Her synger vi ABC sangen i et sett.:)
Ja det gjør Magnus også. Det er ved hjelp av sangen og magnet bokstavene han har lært seg alfabetet. Hver morgen stiller han seg foran kjøleskapet og synger abc sangen mens han ser på bokstaveneOpprinnelig lagt inn av rudi
![]()
Så flott!!!!
Da kan han ikke bare si bokstavene, men han kan skille dem også!!!:02:
Ja han begynner å bli ganske flink til å skrive bokstaver nå. Tall har han kunnet siden han var 3 år så der er han en kløpper. Han har til og med fått leselekse fra skolen, men der trenger han en del hjelp. "Jeg får så vondt i hodet mitt", sier han og legger seg ned på gulvet når det er noe han må konsentrere seg om :01:Opprinnelig lagt inn av rudi
Kjempebra!:02:
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Super, han er kjempe flink.:02:
Ikke noe rart det går rundt i hode hans, de skal jo lære så mye nytt på 1 trinn.
Ole Martin 11 år og Hans Kristian 13 år Mia Kristine 8 år
Bokmerker (linker)