Jeg hadde i hvertfall blitt gla hadde jeg fått en så søt elefant. min kjøre er så uromantisk at jeg kunne trøkt hele ham i do!:ga6:
Jeg hadde i hvertfall blitt gla hadde jeg fått en så søt elefant. min kjøre er så uromantisk at jeg kunne trøkt hele ham i do!:ga6:
Jeannett snart 7 år :dust:Brage-Emil
Cammiemannen får alltid en liten oppmerksomhet på Valentine's Day og jeg prøver å huske på mine beste venner også med et kort eller en sms/mms :)
Tove: den var jo bare så skjønn da, så vil absolutt tro at det blir vellykket :03:
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Ja, herlighet. Den var jo sååå søt :27:Opprinnelig lagt inn av Tove
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Kun sambisen som får.
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Sender ikke kort til noen, jeg.
Men jeg harsendt endel MMS'r i dag,-og fått mange...så om det teller får vennene mine en tanke ivertfall,-om det ikke er i postkassa...
-Tone-
i år ble det vist ingen..........
Jeg har lagt ut på en liten vandring, kommer kanskje tilbake en gang.......
Ingen. Markerer ikke denne dagen.
Nå ble det til at jeg kjøpte en rose og ett kort, men det stod ikke noe valentine på kortet da :03:
Men guriland for ett shoppejippo det er... utrolig hva man gjør for å selge mer :25:
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Jeg lagde kort til min kjære. Og fikk ett tilbake. Litt koselig å bli husket på og få noen gode ord.:27:
Gir kun Valentine kort til samboeren jeg. I år kjøpte jeg en hjerteballong med "I love you" tekst på også.
Fikk en liten spilledåse formet som en liten pose med en "kjærlighetserklæring" på, også spiller den "My heart will go on and on"-sangen. :27:
:j4: Annette :smilie_girl_244:
Veronika 10 år :smilie_girl_275:
Bokmerker (linker)