Jeg tror nok at avtalen måtte vært tegnet før du kjøpte bill. Så du får nok ikke noe tilbake. Men det er jo lov å prøve hvis du vil.
Jeg tror nok at avtalen måtte vært tegnet før du kjøpte bill. Så du får nok ikke noe tilbake. Men det er jo lov å prøve hvis du vil.
Jeg skal ringe på mandag ;)Opprinnelig lagt inn av Dirgni
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
Hvis du betalte billetten med visa kortet kan det jo være at du har en eller annen forsikring som kan dekke tapet.
Vet ikke hvordan det virker, men jeg vet at ei venninne av meg betaler alt med visa kortet fordi hun da har forsikring som dekker eventulet tap. Og hadde hun betalt på en annen måte så hadde hun ikke fått dekket noe.
Vet ikke om det er lesbart forståelig deg jeg skrev nå men....
11 :) 8 1/2 år :) 3 1/2år :spo2:
http://www.barnemix.no/skravlemix/showthread.php?t=8021
jøss...........:09: ante ikke at du var gravid en gang jeg Mara..
mamma til 3 store barn,
Hege 27 ,gift m/Øyvind
Erlend 23, Cecilie 21,samboer m/Jan Erik:me7:
Mormor til storebror Mathias 3 år
og lille Emma:carriage:
Grattis med lilletrille på vei mara :mc8: Så godt at de fikk stoppet ankomsten. Selv om det nok ikke er store problemer forbundet med h*n ville ha kommet da - så er det jo greit at de holder seg på plass frem til termin. Og som Dragen sier - det blir vel så mye kniping her nå at det vil gå på overtid...:01:
Vet du om det er gutt eller jente... og vil du i så fall fortelle oss ??:06:![]()
Sjekk innlegg nr 8 her :01:
Ingen garanti da men som mara sier: hvem vet :03:
http://barnemix.no/skravlemix/showthread.php?t=17815
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Dette tenkte jeg også når jeg leser her. Men knip en stund til du.:05:Opprinnelig lagt inn av Tornerose
Når det gjelder flybilletten, har du sjekket om din mann har reiseforsikring som også dekker deg igjennom jobben sin. (Min mann har, derfor jeg tenkte på det)
4 barnsmamma
Gratulerer med lilletrille mara :mc8:
Håper det går enda noen uker før h*n kommer :)
Ring og hør med dem du mara, kan hende de er greie sånn med tanke på at du måtte på sykehuset. :03:
Får håpe smertene holder seg vekk nå da, og at lillegull holder seg inne til tiden er riktig. :) Masse lykke til! :mc8:
Helene
![]()
her har noen uten poengstyrke gitt meg poeng men ikke signert ;)
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
Ikke meg, men jeg vet jeg gav deg en i hurra tråden med en grov skrivefeil + at jeg var litt for kjapt ute og fikk ikke signert :04:
Bloggen min
Bloggen min
Bloggen min
Bokmerker (linker)