Noe som har noe godt jeg kan lage i morgen. Får besøk av venninna mi og mann, så det skal ikke være noe råflott, men kosemat:01:
Noe som har noe godt jeg kan lage i morgen. Får besøk av venninna mi og mann, så det skal ikke være noe råflott, men kosemat:01:
4 barnsmamma
Panzanellapastasalta med foccacia brød. Kjapt og enkelt og veeeelig godt.
Couscoussalat det samme. Eller piroger med salat... litt mer arbeid men veldig godt det også.
Tror jeg lager piroger, det fristet:) . Takk
4 barnsmamma
Hva bruker du å ha i?
Her har vi funnet ut at vår favoritt er enkelt og greit skinke, ost og paprika som fyll. Har prøvd masse annet - men ingenting faller like godt i smak her i allefall.
Jeg ville ha laget Taco. Nam, nam, nam.
Har dette så og si hver fredag vi.:)
:) Ha en fin dag :)
Det er liksom Fridas jobb å lage taco her i hus, så det blir ofte i en ukedag også nå:06:Opprinnelig lagt inn av katinka
4 barnsmamma
Jeg er mer kyllingfilet med fløte og ris - altså fløte kokt i panna :01:
Gjort på 10 min og smaker himmelsk :01:
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
må ha det inn med te-skje jeg.Opprinnelig lagt inn av dragonfly
Steker du kyllingfilet og har fløte i panna og koser ris til ?? Ikke noe mer?
4 barnsmamma
Skulle til og spørre om det samme.:)Opprinnelig lagt inn av Chamilla
:) Ha en fin dag :)
Helt riktig :02:Opprinnelig lagt inn av Chamilla
Pleier å steke litt fersk sjampignon også... krydrer med salt og pepper og kanskje litt kjøtt og grill krydder.
Kan sikkert fint ha en salat ved siden av..jeg er ikke glad i det jeg :04:
Bloggen min
Man kan dele opp kyllingene i biter og la de svømme i en bolle med fløte men da trenger du nok mer enn ett fløtehus :01:
Bloggen min
Da er det nesten som flyvende jakob da og det har de fått før. Men takk for tipsetOpprinnelig lagt inn av dragonfly
:01:
4 barnsmamma
Her i huset er dette favoritten:
Kylling ruller
En pk. bacon i biter stekes.Ha i en renset grillet kylling eller kylling filet,gjerne også en løk.brun alt sammen .ha på ca en halv pakke taco krydder.litt fløte(rømme kan også brukes men rør i litt mel før du har ett par tre spiseskjeer,da skiller ikke rømmen seg)
la det surre litt.Legges så i tortillas.rulles sammen.Legges i ildfast form.ha ost oppå.server ris,salat og taco saus til.
Hvis det er en person du ikke liker, så er det ikke det mennesket det er noe galt med... Det du ikke liker, er den måten DU føler deg, når du er sammen med denne personen...
Mammaen til Gutt født 86. Gutt født 88.Gutt født 98 og gutt født 01:galsf:
Jeg fikk så lyst på ostefondue idag. Tenker jeg skal prøve meg på det i helga...Mange år siden jeg lagde det sist...Noen som har tips for å få den ekstra god?
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Det blir denne, for piroger tar for lang tid i et sånt NYDELIGT vær.Opprinnelig lagt inn av Ragnhild
4 barnsmamma
Bokmerker (linker)