Denne er kjempegod, mer en søt nok og med 33 % mindre sukker enn i vanlig Nugatti. Har alltid skjønt at det er mye sukker i nugatti altså, men nå det kan smake sånn med 33 % mindre så blir jeg nesten litt redd :03:![]()
Denne er kjempegod, mer en søt nok og med 33 % mindre sukker enn i vanlig Nugatti. Har alltid skjønt at det er mye sukker i nugatti altså, men nå det kan smake sånn med 33 % mindre så blir jeg nesten litt redd :03:![]()
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Den slo an her i huset også!!
Vi får prøve det da kanskje. :)
Nennemor, Storesøster f. juli -99, Storebror f. mars -02 og Lillebror f. oktober -04
Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Her går den ned som varmt hvetebrød,stor guttene liker den.Jeg liker ikke Nuggati!!
Har ikke fått med meg at det har kommet noen ny Nougatti.... *løper i butikken* - det går litt her i huset - så det hadde jo vært greit å få redusert sukkerinnhold. Men, hva har de puttet inn i stedet for sukkeret ?:08: :01:
Den fikk vi som prøve i pluss tid og den falt i smak her også :01:
Kan det stemme at den er uten x-tra søtningstoffer også?? husker neimen meg ikke jeg nå :04:
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Det stemmer at den ikke er tilsatt noe kunstig søtningstoffer heller ja :01:Opprinnelig lagt inn av dragonfly
cammie
Kevingullet juni-03
Ungene her påstår at den ikke smaker likt den vanlig nugattien, så da foretrekker de heller å ha smør på.....
11 :) 8 1/2 år :) 3 1/2år :spo2:
http://www.barnemix.no/skravlemix/showthread.php?t=8021
Vi har så og si aldri nugatti. Det blir kanskje en sjelden gang. Men kanskje vi skal prøve denne.:)
Thank heaven for photos, so we can have the gift of reliving time that goes by too fast.
http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gifMissy & snuppa 7 år.http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gif
Men det sukkeret som er igjenn i den nye, er ikke det mye uansett da?
Eller hvor mange % sukker er det i den nye?
Her er det såvidt nugatti på lørdagen, og aldri på matpakka. Da kunne jeg liksågodt lagt oppi en melkesjokolade!:03: Men det kommer aldri til å skje!
Sjokoladepålegg vil jo uansett alltid være sjokoladepålegg. Ikke noe som brukes mye her i huset, men nå er han i en periode med veldig dårlig matlyst så da jukser jeg gjerne med nugatti og synes det var veldig greit med en som det er litt mindre sukker i :03:Opprinnelig lagt inn av rudi
Næringsinnhold per 100 gram:
Protein 6,0 gram
Karbohydrater 43,2 gram
Hvorav sukkerarter 41,9 gram
Hvorav sukrose 29,0 gram
laktose 14,9 gram
Fett 9,6 gram (enumettede fettsyrer 12,7 gram, frerumettede 3,5 gram)
Kostfiber 19,50 gram
Natrium <0,01 mg
Kalsium 151 mg
Nå får du den samme gode Nugatti smaken med mye mindre sukker og MAX matlyst! Nugatti Max har 50 % mindre tilsatt s****er, 33 % mindre sukker totalt og er laget helt uten bruk av kunstig søtning.
Hilsen nugattiboksen![]()
cammie
Kevingullet juni-03
Den slo ikke ann her i huset,de vil ha den gamle gode![]()
Bokmerker (linker)