+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 45

Tråd: Karneval

Innmeldt
    Oct 2003
    Alder
    34
    Poengstyrke
    16

Snart karnevals tid:)

Har dere begynt å tenke på hva ungene skal være på karneval da?
    Vesla skal være prinsesse. Jeg ville hun skulle være rosa sommerfugl som hun var i fjor. Men hun er bestemt på prinsesse. Hun skal ha sølv tiara og rosa prinsessekjole.
    Denne:

Kjolen har hun valgt selv.:)
    Vi skal ha karneval for naboungene hjemme også.
    Her er iallefall en side med karnevalstips:
    http://www.alveslottet.no/

Thank heaven for photos, so we can have the gift of reliving time that goes by too fast.

http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gifMissy & snuppa 7 år.http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gif

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    37
    Mange fine kostymer, men for dyrt etter min smak. Ungene blir nok å kle seg ut som noe av det vi har fra før: Kaptein Sabeltann, Dracula, Ridder, Shrek, Klovn, Prinsesse, Gresskar.

Glemte å skrive at kjolen er jo helt nydelig da. Men skal du kjøpe den bare for å ha den til karneval?
    Sist endret av Tornerose; 17-01-05 kl 14:08.
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    Syntes det virket lit vel dyrt for et kostyme, kanskje en kan få flotte prinsessekjoler i noen innvandrerbutikker, vet jeg har sett det før i alle fall

Klikk på kattene for tilbakemelding i dagboken min

Klem fra Tove, mamma til Thomas 24 , Daniel 17 og Sara 12

Innmeldt
    Oct 2003
    Alder
    34
    Poengstyrke
    16
    Jeg har ikke sjekket prisene der jeg. Da jeg ikke trenger noe der enda.
    Men det er klart for folk med mer enn et barn blir det nok dyrt.
    Jeg har bare vesla jeg. Så da glemmer jeg prisene.

Takk Elapela. Ja kjolen er nydelig. Nei hun skal ha den i en del selskaper vi skal i. Og den passer nok til bursdagen hennes i oktober også. Og så elsker hun å kle seg i prinsesse kjoler.
    Sist endret av Missy; 17-01-05 kl 14:20.

Thank heaven for photos, so we can have the gift of reliving time that goes by too fast.

http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gifMissy & snuppa 7 år.http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gif

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    20
    Også shopper vi steder det ikke er så dyrt da Missy ! ;)

Klem fra Rannei

gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09

Innmeldt
    Oct 2003
    Alder
    34
    Poengstyrke
    16
    Sitat Opprinnelig lagt inn av RanneiH
    Også shopper vi steder det ikke er så dyrt da Missy ! ;)
    Ja ikke sant RanneiH.:) Vi er jo egentlig ganske lure slik. Og så får vi ting som ikke alle andre har.

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    20
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Missy
    Ja ikke sant RanneiH.:) Vi er jo egentlig ganske lure slik. Og så får vi ting som ikke alle andre har.
    hihi....

Klem fra Rannei

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Hedda skal være marihøne og Sondre blir Spiderman. De passer begge kostymene jeg kjøpte i fjor, og da ser jeg ikke noe poeng å kjøpe nytt.

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    I barnehagen til Terese ble vi etter litt diskusjon vel og merke, enige om at de skal ha Trollfest. Da er de med å lager sine kostymer i barnehagen og alle ungene er "like".

Dette pga at det som oftest blir litt misunnelse over de andres kostymer som er finere, og at det finnes foreldre som kanskje ikke har råd, eller som rett og slett ikke orker å utstyre ungene med karnevalsklær - og dermed har disse ungene også nå sjansen til å ha det alle andre har.

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Lise
    I barnehagen til Terese ble vi etter litt diskusjon vel og merke, enige om at de skal ha Trollfest. Da er de med å lager sine kostymer i barnehagen og alle ungene er "like".

Dette pga at det som oftest blir litt misunnelse over de andres kostymer som er finere, og at det finnes foreldre som kanskje ikke har råd, eller som rett og slett ikke orker å utstyre ungene med karnevalsklær - og dermed har disse ungene også nå sjansen til å ha det alle andre har.
    det hørtes fornuftig ut...de to guttene mine har aldri likt karneval, og de syntes det var pyton hver gang de hadde det i barnehage eller skole, eller de var invitert til karnevalsbursdag, Sara liker litt mer å kle seg ut, men likte ikke å male seg i ansiktet da hun var mindre, det har heldigvis kommet seg litt nå..

Klikk på kattene for tilbakemelding i dagboken min

Klem fra Tove, mamma til Thomas 24 , Daniel 17 og Sara 12

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    37

Det var lurt! Blir sikkert et kjempemorsomt karneval!
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    20

Noe av det samme her - de har solfest. Lager sin egne kostymer i bh og har feiringen utendørs. Alle blir så og si like.

Fint på en måte, men synd på en annen - for det er utrolig morro for ungene å kle seg ut "vanlig" også...

Klem fra Rannei

Innmeldt
    Jan 2005
    Poengstyrke
    8
    Hun minste skal være Pippi, fikk nytt antrekk til jul med parykk og greier.
    Hilsen

Mamma Mia med barn på 3 år:g8:,6 år, 11 og 14 år.

Ha en fin dag!

Innmeldt
    Sep 2004
    Alder
    38
    Poengstyrke
    9
    Det blir nok Prinsesse og Brannmann her tenker jeg.

Stine har en haug med juveler og prinsesseutstyr og Simen har selvsagt brannmannkostyme.:)

Innmeldt
    Oct 2003
    Alder
    34
    Poengstyrke
    16

Ja det var lurt!:) Trollfest hørtes kult ut da. Men i vår barnehage elsker ungene å kle seg ut. Og vesla er fast bestemt på at hun skal være prinsesse. Så vet ikke om det hadde gått.

+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SistSist

Lignende tråder

1. Tøffe t-skjorter til karneval/utkledning
    av Tornerose i kategorien Barn
    Svar: 6
    Siste innlegg: 20-01-05, 13:17
  2. Hårsveis og karneval
    av turvid i kategorien Barnas gullkorn
    Svar: 16
    Siste innlegg: 01-03-04, 12:07

Bokmerker (linker)