Noen som vil at jeg skal forsøke? Er amatør, men kan litt, pittelitt........
Noen som vil at jeg skal forsøke? Er amatør, men kan litt, pittelitt........
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Hva vil du ha svar på?
Kjærlighet, økonomi, generellt el
Kan prøve på meg og økonomi om du vil![]()
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Jeg har en venninne som legger kort og det er nesten skremmende hvordan mye stemmer!
Du kan godt få legge på meg...en generell en.
-Tone-
Kan godt prøve på meg å.:)
:) Ha en fin dag :)
Da tar jeg senere i kveld når jentene har lagt seg, skal jeg legge ut her eller sende på pm?
Jeg vil gjerne ha det på en pm først...så får vi se om det kommer offentlig etter at jeg har sett hva du ser... :03:Opprinnelig lagt inn av Lise
-Tone-
Du kan prøve på meg og om du vil :)
Og meg...:04:
Er det hyggelig, kan du legge det her. Er det ikke hyggelig, så send meg gjerne en pm..:03:
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
He he ok sender pm til de som vil =)
Fortid:Opprinnelig lagt inn av Gulloingen
FIRE SVERD
Dette kortet viser en person som nesten ser ut som den ligger på ”likstrå.” Så farlig er ikke dette kortet. Kortet kommer inn for å varsle om at det er på tide at du hviler, ellers risikerer du å bli syk. Kortet kan også indikere at du kan hvile ut etter en stresset periode.
Min erfaring er at dette kortet, for det meste varsler at en lettere sykdom, en periode der en må hvile og hente krefter, enten man vil eller ikke. Jeg har også erfart at dette kortet kommer inn når folk søker styrke i religionen, at de legger vekk alle tanker og alt som stresser og søker roen i religionen. Kanskje det er derfor det ser ut som at denne personen er plassert i en kirke? Kortets beskjed er: hvil deg, du trenger det!
Ny retning eller forhold i livet ditt:
MYNTESSET
varsler uventet rikdom. Her kommer en gave, en berikelse, gitt fra ”oven”. I begrepet rikdom kan det ligge så mangt. Noen føler seg rike når de har penger, andre når de er friske. Dette kortet gir deg rikdom på et felt du trenger berikelse.
Har man økonomiske problemer er dette det beste kortet man kan få opp, da er løsningen veldig nær. Jeg har også sett at dette kortet har kommet opp når folk har fått en uventet pengegave eller en gevinst i pengespill.Jeg gjentar, kortet kan også vise rikdom på andre måter.
Det er noen som har bekymret seg over dette kortet og lurt på om det kunne dreie seg om en arv, det å arve betyr jo at man mister noen for å få noe. Jeg har aldri sett dette kortet komme med budskap om en arv. Jeg tviler på at dette kortet tar fra noen noe og gir rikdom videre. Dette kortet gir, uten at det går på bekostning av noe eller noen.
Din fremtid, sluttresultat på de andre kortene:
SYV MYNTER
Dette kortet viser en person som tar seg en pause i arbeidet. Han stirrer på arbeidet som er utført og virker tankefull. Han ser ikke helt fornøyd ut og enda er det litt arbeid igjen (en mynt ligger ved hans føtter).
Dette kortet signaliserer ofte vansker i arbeidet, at det føles tungt og lite givende med arbeidet man utfører eller er pålagt å utføre. Alt virker som det er et ork.Andre ganger kan dette kortet bety at man er redd for fiasko, at man rett og slett har prestasjonsangst og at man er sikker på at det meste man foretar seg blir en fiasko.
Kortet kan oppfordre deg til utholdenhet, det kan oppfordre deg til å ta en pause for å samle krefter eller rett og slett be deg slappe av i forbindelse med hva du pålegger deg og hva du pålegges. Det finnes alltid en mulighet, du må bare få øye på den.
Så noen konkret svar på akkurat kjærlighet ble det ikke da, jeg er som sagt amatør og ikke flink til å tolke selv. Si fra om dette er helt borte vekk eller om noe stemmer da, morro å høre.
Fortid:Opprinnelig lagt inn av Alfa
SEKS SVERD
Mens fem sverd varsler problemer, så kommer dette kortet inn og varsler løsninger. De problemer man måtte ha, når dette kortet dukker opp, det flyter man over. Er det sykdom, så glir sykdommen over. Ellers dreier dette kortet seg mest om å reise. Stort sett er det reiser i vente når dette kortet kommer opp.
På kortet ser man en kvinne, et barn og en mann som legger ut fra land. Ofte indikerer dette en reise med familie. I sjeldne tilfeller kan dette kortet varsle at man må reise vekk fra familien for en kortere periode, eller at det er flytting til et annet land. Det kan også være at man har vært på reise en stund og at man nå, omsider, ser land. Jeg vil si at dette er et positivt kort, så det er liten grunn til bekymring når dette kortet viser seg.
Ny retning eller forhold som kan komme inn i livet ditt:
NI MYNTER
Kortet er fruktbart. På bildet ser man et kort som forteller om både overflod og evnen til å nyte denne overfloden. Når dette kortet kommer opp har man lite å bekymre seg for. Man har det man trenger og man vet å nyte livet.
Jeg har også sett dette kortet komme opp når det er familieforøkelse på gang. Dette kortet kan varsle en graviditet. Kortet kan også komme opp når det er en selvstendig person, en som jobber selvstendig og ikke trenger andre til å tenke for seg eller få ordre fra noen.
Enkelte ganger kommer det opp på pensjonister som endelig kan nyte fruktene av sitt arbeid og hvile mer enn de tidligere har hatt muligheten til. Systemet i myntene som man ser på kortet, forteller om ordnet økonomi. Kjortelen har Venus’ symbol strødd over seg og Venus er livsnyteren og en planet som vet å sette pris på det gode liv.
Fremtiden:
Vognen
Du har gjort mye hardt arbeid, og nå står du rett foran belønningen. Selvdisiplin kan ha vært en hard kamp til tider, men det har lønt seg: Nå er du på oppløpssiden og har endelig seieren i sikte. Du opplever kanskje suksess fra den ene dagen til den neste. Andre bemerker hvor heldig du er, men dette har lite eller ingenting med hell å gjøre. Denne formen for suksess har du oppnådd etter å ha kjempe - med deg selv, eller hindringer i din vei.
Bokmerker (linker)