+ Svar på tråd
Side 5 av 5 FørstFørst ... 3 4 5
Viser resultatene 61 til 68 av 68

Tråd: Tarot

Innmeldt
    Dec 2005
    Alder
    37
    Poengstyrke
    9
    Kan du også spå om flytting??? Hvis du kan vil jeg gjerne at du gjør det?

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Skal gjøre det litt senere ja =)

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Mar 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    8
    Må jeg vente lenge nå da??? Har sjekka innom her mange ganger i dag, og håpte på oppdatering.

Jeg, nyskjerrig? - Neida :)

Prøvd å sende deg PM, Lise, men du må nok slette noen meldinger :ga6:
    Krimia og Gullene

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    He he - nå er jeg her, var så sliten i går at jeg klarte ikke legge da...

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Krimia
    Kan du legge kort for meg også?
    generelt og økonomi???
    Fortid:

Stjernen

Dette er et gundtig, positivt kort. Dette betyr nytt liv og fornyet tillit. Du blir fylt av håp, og skaffer deg ny innsikt i et gammelt problem og du er full av energi. Fysiske eller mentale sår leges, vitaliteten er tilbake og horisonten din vider seg ut. Du klarer kanskje å helbrede andre, å inspirere dem eller å få dem til å ha det bedre med seg selv på en eller annen måte. Hvis du trenger slike ting, tyder Stjernen på at hjelpen snart vil komme fra uventet hold.

Ny retning

Verden

Du er kommet frem til slutten på en syklus i livet, og det hersker en følelse av at noe er ferdig, fullført. Denne innflytelsen kan dukke opp på mange forskjellige plan. Du er kanskje ferdig med et viktig prosjekt på jobben, med et eget kreativt arbeid eller med et langvarig kurs. Kanskje du med helle har klart å integrere en side ved personligheten din som tidligere lå i dvale, slik at du er blitt et mer helstøpt, avrundet menneske. Verden betyr suksess og oppfyllelse, uansett hva spørsmålet ditt går ut på. Selv om en syklus tar slutt og en dør lukker seg, er dette altså tiden for å feire. Kanskje du stifter familie og legger livet som enslig bak deg.

Om du lurer på noe som har med jobben å gjøre kommer du til å bli henrykt over resultatet, en ny jobb eller forfremmelse innfrir dine forhåpninger og du kommer ikke til å ville gå tilbake til tingene slik de var før. Når det gjelder personlig forhold kan du se frem til likevekt og lykke.

Verden kan også gi uttrykk i en reise, ny bolig eller nytt arbeid. Uansett er det en forandring til det bedre

Fremtid:

TI STAVER
    Dette kortet viser en person som bærer tungt. Ofte kan denne personen undertrykke følelser, ta på seg for mange byrder, ha for tungt arbeid eller rett og slett slite med ryggsmerter. Personen er alene med sin bør, det er ingen som kan hjelpe. Min erfaring er at personer som får opp dette kortet ofte er personer som ikke melder i fra at nok er nok. De sliter seg ut, uten at de slår i bordet og krever hjelp. Andre stoler ikke nok på at andre kan gjøre jobben og tar alt ansvar selv. Noen undertrykker følelser og dette resulterer i myalgi og vonde muskler på grunn av innestengte følelser. Kortet ber deg snakke ut, delegere oppgaver, ikke slite deg ut og hvis du sliter med ryggsmerter er det mer psykisk smerte enn fysisk årsak. Vurder din reelle situasjon er kortets beskjed.

Og her i samarbeid med kortet over - ber det deg ta det med ro. Ikke ta vann over hodet.

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Dirgni
    Kan du også spå om flytting??? Hvis du kan vil jeg gjerne at du gjør det?
    Jeg valgte å legge et kort med spørsmål om flytting på deg, dette kom opp og slik jeg tolker det så er kortet positivt og forteller om seier, dette kan man selvsagt tolke slik man selv vil, men min følelse er ja - flytting blir det.
    Dette om det er det du selv vil da..

SVERDESSET
    Dette kortet gir deg enten en seier eller du får en innsikt i ”en kosmisk sannhet”. Først og fremst betrakter jeg dette kortet som Åndelig. Det er som om ”Karmakontoret” selv griper inn og gir deg en av sine evige sannheter. Du kan ha hatt en situasjon der du har ”surret” rundt og ikke helt vært sikker på hva du kunne, burde eller skulle gjøre. Så dukker Sverdesset opp og gir deg den klarheten du søkte.
    Sverdesset er kronet med seierskrans og det er et tydelig tegn på at du vil seire! Sverd dreier seg mest om tanke og tale og her seirer du på de feltene. Det kan jo være at du finner de rette ordene i en situasjon der du følte deg verbalt kneblet og hjelpesløs.
    Dette sverdet skjærer gjennom alle uklarheter. Når dette kortet kommer opp så kan du feire en seier. Dette kortet kommer til dem som fortjener det. Dette er et guddommelig kort og dette er ikke et kort man kan ”snike” til seg

Innmeldt
    Dec 2005
    Alder
    37
    Poengstyrke
    9
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Lise
    Jeg valgte å legge et kort med spørsmål om flytting på deg, dette kom opp og slik jeg tolker det så er kortet positivt og forteller om seier, dette kan man selvsagt tolke slik man selv vil, men min følelse er ja - flytting blir det.
    Dette om det er det du selv vil da..

SVERDESSET
    Dette kortet kommer til dem som fortjener det. Dette er et guddommelig kort og dette er ikke et kort man kan ”snike” til seg
    Føler meg beæret jeg nå.:01: .. Har også blitt spådd det av en bekjent som spår. Så da må det jo være noe i det

Tusen takk:mc8: .

Innmeldt
    Mar 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    8
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Lise
    Fortid:

Stjernen

Dette er et gundtig, positivt kort. Dette betyr nytt liv og fornyet tillit. Du blir fylt av håp, og skaffer deg ny innsikt i et gammelt problem og du er full av energi. Fysiske eller mentale sår leges, vitaliteten er tilbake og horisonten din vider seg ut. Du klarer kanskje å helbrede andre, å inspirere dem eller å få dem til å ha det bedre med seg selv på en eller annen måte. Hvis du trenger slike ting, tyder Stjernen på at hjelpen snart vil komme fra uventet hold.
    Usikker hvordan dette skal tolkes
    Ny retning

Verden

Du er kommet frem til slutten på en syklus i livet, og det hersker en følelse av at noe er ferdig, fullført. Denne innflytelsen kan dukke opp på mange forskjellige plan. Du er kanskje ferdig med et viktig prosjekt på jobben, med et eget kreativt arbeid eller med et langvarig kurs. Kanskje du med helle har klart å integrere en side ved personligheten din som tidligere lå i dvale, slik at du er blitt et mer helstøpt, avrundet menneske. Verden betyr suksess og oppfyllelse, uansett hva spørsmålet ditt går ut på. Selv om en syklus tar slutt og en dør lukker seg, er dette altså tiden for å feire. Kanskje du stifter familie og legger livet som enslig bak deg.

Om du lurer på noe som har med jobben å gjøre kommer du til å bli henrykt over resultatet, en ny jobb eller forfremmelse innfrir dine forhåpninger og du kommer ikke til å ville gå tilbake til tingene slik de var før. Når det gjelder personlig forhold kan du se frem til likevekt og lykke.

Verden kan også gi uttrykk i en reise, ny bolig eller nytt arbeid. Uansett er det en forandring til det bedre

Mange ting dette kan bety..... er ikke ute i jobb, men skulle gjerne hatt en jobb - kanskje det endelig dukker opp noe?
    - trenger også ny og større bolig så

Fremtid:

TI STAVER
    Dette kortet viser en person som bærer tungt. Ofte kan denne personen undertrykke følelser, ta på seg for mange byrder, ha for tungt arbeid eller rett og slett slite med ryggsmerter. Personen er alene med sin bør, det er ingen som kan hjelpe. Min erfaring er at personer som får opp dette kortet ofte er personer som ikke melder i fra at nok er nok. De sliter seg ut, uten at de slår i bordet og krever hjelp. Andre stoler ikke nok på at andre kan gjøre jobben og tar alt ansvar selv. Noen undertrykker følelser og dette resulterer i myalgi og vonde muskler på grunn av innestengte følelser. Kortet ber deg snakke ut, delegere oppgaver, ikke slite deg ut og hvis du sliter med ryggsmerter er det mer psykisk smerte enn fysisk årsak. Vurder din reelle situasjon er kortets beskjed.

Har funksjonshemmet barn og har vært hjemmeværende i mange år, merker i mange perioder at livet er tungt. Vi har ikke hatt lett for å ta i mot hjelp av andre. Litt å ta tak i her ja.

Og her i samarbeid med kortet over - ber det deg ta det med ro. Ikke ta vann over hodet.

takk.
    Krimia og Gullene

+ Svar på tråd
Side 5 av 5 FørstFørst ... 3 4 5

Lignende tråder

1. Tarot-resultat V
    av cammie i kategorien Uforklarlig og alternativt
    Svar: 2
    Siste innlegg: 06-02-04, 11:54
  2. Tarot-resultat
    av Helene_H i kategorien Uforklarlig og alternativt
    Svar: 11