Du ble ikke redd da? :oOpprinnelig lagt inn av FruNilsen
Du ble ikke redd da? :oOpprinnelig lagt inn av FruNilsen
Blogg: http://turvid.blogspot.com/
[quote:349934c199]På hotellet hvor jeg jobbet er det en dame som går igjen. Hun plager ingen,men passer på hotellet. Er spesiellt å merke i den gamle vaskekjelleren, som nå er restaurant og kjøkken. Og da spesiellt rundt 04-06 på morgenen. Dette vet jeg iom at jeg gikk ofte nattvakt der, og det var mange ganger jeg ikke følte meg alene på kjøkkenet når jeg bakte brød etc. Og det sies også at hvis hun er misfornøyd med driften, så "viser" hun seg oftere. Og det har hun gjort veldig mye den siste mnd. Har også fått høre at det er flere "gjester" på hotellet, og det hadde vært veldig gøy å fått besøk av en som kan "se". Noen som melder seg frivillig????
Ha en fin sommer:05:
:-? jeg giftet meg på en fredag og har fått 3 barn.. så det tror jeg ikke noe på,
derimot har jeg en venninne som "ser" ulykker enten rett før de skjer eller akkurat når det skjer, alle disse synen har hun hatt fra hun var liten og hun hører og ser hva som skjer hvor det er skjedd, sjø,luft,landjorden etc. er det mørke rundt og hun bare hører skriketc har det vært ulykker i tunnel,
hun ser også når folk er merket av døden, sist høst var vi i en begravelse sammen, jeg hadde uttrykkt at cecilie var bekymret for at jeg skulle reise så langt avsted og maset hele tiden om at jeg kom til å dø etc når jeg var vekke.
da kom min vennine bort under denne begravelsen og sa :du kan bare slappe av den neste som skal dø i nærmeste framtid av alle de som er her er den damen der borte med den blomstrete kjolen, og det stemte, hun døde 7 mnd etter..
en natt sto hun opp og vekket moren og sa til henne at nå døde onkel, en halv time senere ringte tlf. og dødsbudskapet kom,
nifst spør du meg... da jeg spurte henne om hvordan hun kunne "se" det ,sa hun at hun kunne se et kors over hodene på personene som var neste man til å gå bort, hun fortalte det imidlertid ikke til noen da hun har opplevet at nærmeste familie blir nervøs av alt hun ser, men sier det er tungt å "vite "alt dette og børe det alene
mamma til 3 store barn,
Hege 27 ,gift m/Øyvind
Erlend 23, Cecilie 21,samboer m/Jan Erik:me7:
Mormor til storebror Mathias 3 år
og lille Emma:carriage:
Huff må være slitsomt å kunne se ulykker å død.
Å iallefall om det er noen som står deg nært som er merket av dette...
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Min svigermor har en venninne som kan "se" ting, og hun skulle høre med henne om hun hadde lyst til å ta en tur. Så jeg får bare vente og se ;)
Og ja, de første gangene ble jeg skikkelig skremt. Ikke artig når du vet at du er alene, og så merker at det kiler i nakken, og du føler en kjempetrang for å snu deg rundt :-? En av de ansatte som gikk nattvakt sluttet. Han turde ikke jobbe der lengre. Så ille har ikke jeg følt det :roll:
FruNilsen ;) Mathias 2 og Vanja 6
Litt spennende er det med slike ting, men ikke om man blir redd selvsagt - da er det bare skummelt.... :o
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Kan nesten bli litt skremt ja, og får håpe at hvis noen "ser" at jeg eller noen andre i familien skal dø, sier det til meg :-?
Ekkel følelse at andre vet når du skal dø, og du ikke. :roll:
(tenker på det annesil skrev)
Da må det være hjelperen min som stikker av med strømpene mine, for det kommer bare enslige strømper ut av vaskemaskinen min... :lol:Opprinnelig lagt inn av Mocca
- sol
Da må det være hjelperen min som stikker av med strømpene mine, for det kommer bare enslige strømper ut av vaskemaskinen min... :lol:Opprinnelig lagt inn av sol
- sol[/quote:6905c16086]
Ja, da må han ha skumle hensikter :lol: :lol:
:lol:
Blogg: http://turvid.blogspot.com/
Bokmerker (linker)