Har du fått bot og tør du si hvilke??![]()
Belte
lys
teknisk
fart
promille
parkering
annet
vil ikke si
Har du fått bot og tør du si hvilke??![]()
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Jeg har kun fått parkeringsbot :01:
Bloggen min
Har fått 800 kroner i fartsbot jeg...og ble tatt "som en kriminell":25:
Politimannen var sikkert redd for at jeg skulle stikke av for jeg måtte sitte bak i politibilen og han låste døra!! -og spurte sikkert 10 ganger om jeg vedkjente at jeg hadde kjørt for fort eller om jeg ville gå videre med det om måtte sitte i fengsel... Tror han kjedet seg, jeg og måtte dra ut tiden siden det "endelig kom en synder"MEN...fikk da til slutt lov til å kjøre videre!
-Tone-
Jeg har aldri fått bot. Gubben har fått noen bøter oppigjennom da. Bøter som har med bilen og gjøre.
Nå har jeg hatt lappen i 21år.Har aldri fått noen slags bot.Merkelig...
Hvis det er en person du ikke liker, så er det ikke det mennesket det er noe galt med... Det du ikke liker, er den måten DU føler deg, når du er sammen med denne personen...
Mammaen til Gutt født 86. Gutt født 88.Gutt født 98 og gutt født 01:galsf:
Stemte annet jeg siden jeg aldri har fått bot :03:
Helene
![]()
Jeg har fått to fartsbøter. En i fjor på 3600,- (+ 2 prikker på sertifikatet) og en i år på 1600,- :04:
I tillegg har jeg fått 3 parkeringsbøter.
Intil slutten av fjoråret så hadde jeg aldri fått en eneste bot, men da kom det jammen meg to parkeringsbøter nesten på rappen gitt. Og som om ikke det var nok så byttet jeg veske rett etter at jeg hadde fått den siste så jeg glemte den igjen oppi den forrige vesken; og vips så var den på kr 450 i stedet for kr 300 som var det opprinnelige :04:
Men, jeg har litt å gå på på botkontoen da; ikke sist vi kjørte til Trondheim men gangen før så smalt cammiemannen til med fartsbot på kr 5000,- - den fotoboksen lyste godt opp i den mørke natten gitt :07:
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Søren jeg glemte aldri ja :07:
Uff da sol og Tone... speedy gonzales
Det er sure penger da![]()
Bloggen min
Å herregud da! Da hadde jeg følt meg svææært litenOpprinnelig lagt inn av Tone
For en grusom opplevelse!
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Oi! Har du fått i år også? :21: Nå må du skjerpe deg småenOpprinnelig lagt inn av sol
![]()
Ciaò!
Tilbakemelding på dagbok
4 ganger parkeringbot har jeg fått. Tilsammen kr 1800 kr.
Ciaò!
Tilbakemelding på dagbok
Ups....:06: men for en sum!!!!Opprinnelig lagt inn av cammie
Har aldri sett en slik blinke jeg..:09:
Bloggen min
Jepp har fått parkeringsbot engang, parkerte etter avtale med legen ved siden av ambulanseinngangen ved helsesentret. I bilen hadde jeg Kristin med over 40 i feber som ikke kunne gå og som var sinnsykt dårlig. Hun hadde kyssesyken da, og var 6 år.
Jeg oppdaga boten å ringte tvert til legen da jeg kom hjem å klagde min store nød. Så han skrev attest at dette var lovlig parkering etter avtale med lege pga veldig sykt barn, og de rev boten og jeg slapp ¨å betale![]()
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Bokmerker (linker)