Oj, det er litt blod..
Blandet med slim, så jeg ringte og de sA det var normalt men et tegn på at det var på gang.. Så for meg skikkelig stress nå men hun sa det kunne ta flere uker enda ;)
Oj, det er litt blod..
Blandet med slim, så jeg ringte og de sA det var normalt men et tegn på at det var på gang.. Så for meg skikkelig stress nå men hun sa det kunne ta flere uker enda ;)
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
Oj - tenkte det var i gang nå jeg. Men, både du og vi må altså fortsatt smøre oss med tålmodighet. :01: Men, hvor mange dager er det igjen til termin nå? Det er vel ikke mer enn 14 dager eller noe slikt?
Det er 12
Nå skal jeg hoppe og sprette litt (skal jo ut på litt av hvert nå så vi får bare se )
mara
Lykke til med venting og når ventingen er over mara :mc8: Regner med at vi blir oppdatert etterhvert![]()
Tror ikke du er så langt unna jeg da...så grattis med noe jeg antar er slimproppen :02:
Hadde ikke du vondt i bekkenet i dag da ???
Skal se det skjer noe før du tror mara :02: husk det er din andre og de kommer noen ganger før termin :02:
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Høres ut som begynnelsen på slimproppen jaDesverre kan det gå både to og tre uker før det skjer noe selv om den går. Men - vi krysser fingrene for at det blir ganske snart vi :03: :mc8:
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Spenning i hverdagen for den som sitter på en helt annen kant av landet også!!
Men du,-ikke gå å håpe for mye nå da...kan ta tid, vettu! Uansett lykke til de siste dagene!
-Tone-
Noe er jo på gang, håper ikke ventetiden blir alt for lang- noe den har lett for å bli nå på slutten-
Lykke til :05:
:ka3: Mamma`n til- Rolf :55: AnnikenLars Jørgen
![]()
Å, så spennende da Mara :01:
Håper ikke du må vente så alt for lenge da.
:) Ha en fin dag :)
Oi oi oi. Dette blir spennende. Får håpe det skjer noe veldig snart da. Lykke til :mc8:
Har ikke hat mer eller mindre tullerier (kynnere) enn tidligere.. Og ja, hadde vondt i bekkenet og korsryggen og de siste dagene har foten sviktet mer og mer. Men vet jo at det ikke er sikkert NOE skjer før 11 april...
mara
Og jeg spør... Hvorfor får man ikke endret? vet jo at det ikke går men glemte å sjekke rettskrivninga..
mara
Så spennende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lykke til mara!!!!
Bokmerker (linker)