Husker du hva det første du sa etter fødselen var - enten sånn med en gang eller rett etter at du fikk barnet opp på brystet ditt?
Husker du hva det første du sa etter fødselen var - enten sånn med en gang eller rett etter at du fikk barnet opp på brystet ditt?
Jeg husker ikke hva jeg sa jeg...
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
himmel det tror jeg ikke jeg husker
men med Thomas var det ikke mye, var i narkose
med Daniel tror jeg det var: jøss så storhan var 4 uker før tiden og veide 3900
Med Sara ble det litt hektisk da hun ikke pustet og de bare stakk ut døren med henne, så det husker jeg ikke
Jeg var nå ikke så priviligert jeg da :03: men når jeg våknet så gryntet jeg og tror jeg spurte etter gubben og hvordan ting hadde gått...
Når jeg endelig fikk tulla så kastet jeg opp :25: ble visst litt for mye for meg med narkose , isbiter og ett vakkert lite barn :01:
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Må vel komme med min egen da:
"Oj d**en så glatt han e" :04:
:25:
Opprinnelig lagt inn av Kari
:25: :25: :25:
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Når jeg fikk min første fødte,da så jeg ut av vinduet,og sa hvorforflaggder de i dag....det gjorde de.Kunne jo vært siden jeg fikk den første:03: ,men det var jo påske![]()
sa ikke så mye jeg tror jeg
4 barnsmamma
Ja nei si det du - vet ikke om jeg sa noe jeg - noe må jeg jo ha sagt kjenner jeg meg selv rett men hva - tja det vet ingen lengre![]()
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Spør SvenOpprinnelig lagt inn av Lise
![]()
Ja akkurat som om han husker, jeg husker at han var mest forkjøla og utslitt etterpå han, og full av undring trur jeg - men jo skal spørre gubbslasken når jeg ser han....
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
"visste jeg vel" var det aller første jeg sa da Marius "var ute":) altså da jordmora sa at det var en nydelig velskapt gutt!
Jeg var jo SIKKER på at det var en gutt...visste det ikke på forhånd, men det "datt over meg" ganske tidlig at vi kom til å få en gutt. Så hadde jordmora sakt at det var ei jente hadde jeg vel blånekta tror jeg!
Da jeg fikk ham opp på magen så var det første både Tom og jeg sa...nesten i kor; "det der var en nydelig Marius"
-og Marius var bare ett av tre navnevalg...
Og så mens jeg lå der med min lille nyfødte sønn på magen, vet jeg at det jeg tenkte kom ut; "herregud, Tom...han er jo akkurat lik som broder'n jo" :25: Og det var sant...bror Tom og Maius var veldig like (ut ifra et bilde som finnes av broder'n) Like røde og skrukkete begge to!!!
Hva jeg sa da Håkon "endelig var ute" husker jeg ikke!!
-Tone-
"stakkars liten! tenk å bli født til Tom Waits da.." sa jeg da maria ble født.radioen var på på rommet og jeg hater lyden av ham i tillegg![]()
da lille gutt ble født husker jeg ikke hva jeg sa først..
en kvinne trenger en mann ,
som en elg trenger hårnett
Maria 18 årog Kjetil 12 år
![]()
Bokmerker (linker)