+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultatene 16 til 21 av 21

Tråd: Det første du sa

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    39
    Poengstyrke
    13
    Jeg sa ikke noe da Mikael og Daniel kom, bare så på min kjære og smilte gjennom tårer.
    Da Lise Katrine kom, sa jeg til ham, "Det var det jeg sa, her er jenta di". :27: Ingen andre enn jeg og min kjæres avdøde mormor trodde noe på at det ble ei jente :03:

Helene

Innmeldt
    Feb 2004
    Alder
    38
    Poengstyrke
    15
    "Åhhhh helledussen så søt....." og like etter sa jeg dette: "hei vennen, ser deg snart igjen". Jeg måtte jo ha keisersnitt, så det gikk litt tid før jeg fikk ha babyen min hos meg.
    Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.

Innmeldt
    Nov 2004
    Alder
    44
    Poengstyrke
    23
    Nei det husker jeg ikke med noen av mine, men så skravla æ jo hele tiden, så ka som var de første ordene etter at barna var født, det ligger ikke på minne.

Er mulig at jeg spurte både på K-L og Gitter "Dette viste du?" til jordmor, når de sa at der kom jenta.

Fordi de hadde gjort klart rosa sengesett begge gangene.

Innmeldt
    Dec 2005
    Alder
    37
    Poengstyrke
    9
    Tror nok det førse jeg sa var. Å så fin........:01:
    Jeg sa ganske kjapt etter fødsel (ca 2 min, har det på video), Når skal vi ha neste?

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    37
    Ja, jeg husker veldig godt hva jeg sa om Gabriel: "Gu, så stygg han e!" :04: Han hadde alt av blodkar sprengt i øynene og øynene stod ut av hodet. Sambisen var snar å komme med motforsvar: "Nei, det e han slett ikke. Han e verdens finaste!" Det var godt å høre ham si det da med tanke på at jeg hadde lurt ham og bare sluttet med p-pillene uten hans viten. :03:

Hva jeg sa om Maya husker jeg ikke. Men husker jeg syntes hun var så fremmed. Hun var så mørk i håret og lignet ikke på noen av oss. Stort hode og så mørk i huden. Men 2 mnd etter var hun totalt forandret!
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    15
    Jeg sa nok ikke så mye når jeg fikk Veronika på brystet mitt jeg. Husker at jeg kjente noe varmt ble lagt på brystet og at jeg strøk over henne noen ganger før en lege eller sykepleier ropte: "Nå får hun krampe igjen".
    Når jeg noen dager senere fikk se henne for første gang, så husker jeg at jeg tenkte: "Hun er nydelig", og lurte på om hun virkelig var min. :27:
    :j4: Annette :smilie_girl_244:
    Veronika 10 år :smilie_girl_275:

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Lignende tråder

1. Min første PP
    av Ina i kategorien Scrapping
    Svar: 16
    Siste innlegg: 21-06-04, 21:19

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler