Det er nok en gulrotekake du har spist, med oste/smørkrem på toppen. Det er den beste kaka jeg vet om. Har oppskriften, men den er dessverre på tur til Bodø akkurat nå i båt![]()
Det er nok en gulrotekake du har spist, med oste/smørkrem på toppen. Det er den beste kaka jeg vet om. Har oppskriften, men den er dessverre på tur til Bodø akkurat nå i båt![]()
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Helt sikker på at det var vanlig krydderkake jeg da :03:
Men da har nok jeg vært uheldig med den gulrotkaka jeg har fått før for den var pyton..
Denne jeg fikk nå var altså himmelsk - lett og luftig :02:
Tror den var bakt i langpanne :01:
Takk alle sammen - jeg skal bake til torsdag :01:
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Man får kjøpt slik krem i posemix på butikken og - lettvint ;)
Og krydderkake baker jeg med kefir i - i langpanne.
Klem fra Rannei
gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09
Og den glasuren smaker godt?? kanskje det er det ho har gjort?? jukset :01:Opprinnelig lagt inn av RanJa
Husker du hva den heter og hvem som har laget den?? freia eller møllerens eller noe??:03:
Bloggen min
Huff - husker ikke, de har den både på Rema og Kiwi her....
Klem fra Rannei
gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09
Jammen da kom vi jo kjempelangt :02:Opprinnelig lagt inn av RanJa
Gjett hvem som skal på rema og kiwi i morra :06:
Bloggen min
jeg bruker å ha en eske philadelfia ost naturell som jeg blander med melis oppå krydderkake det er kjempegodt og på gulrotkakeOpprinnelig lagt inn av dragonfly
mamma til 3 store barn,
Hege 27 ,gift m/Øyvind
Erlend 23, Cecilie 21,samboer m/Jan Erik:me7:
Mormor til storebror Mathias 3 år
og lille Emma:carriage:
Noen bruker snøfrisk til glasur...:01:
Jeg misstenker at bakeren av den gode kaken har vært på rema og der har jeg vært i dag også..:03:Opprinnelig lagt inn av RanJa
Da får vi se om dette stemmer... hvis ikke prøver jeg oppskriftene som har kommet inn :01:
Bloggen min
Kjøpte kungsørnen i dag også.. gulrotkake...
Kaka var kjempegod men med litt lite kryddersmak og glasuren kastet jeg - den var skikkelig æsj.. brukte den ene posen med glasur som jeg kjøpte til den andre kaken og den var ok.. men ennå ikke helt lik den jeg fikk på gudstjenesten.. men det finner jeg ut av etterhvert :03:
Bloggen min
Min baker heter Merete.... lager utrolig god Gulrotkake:e9:
Min heter Baker Halvorsen og gulrotkaken kommer i fin-fin plastikk med 4 orange og grønne gulrøtter i sånn bakegele på toppen - bare kr 40,- på MenyNyyyyyyyydelig :03:
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Så flott Meny har ikke vi her.. selv om utvalget er stort..Opprinnelig lagt inn av cammie
![]()
Bloggen min
Prix har også god gulrotkake. Hvis dere har det hos dere. Jeg lager krem med philadelphia naturell,smør, melis og vaniljesukker. kjempe god.Opprinnelig lagt inn av dragonfly
Bokmerker (linker)