Undersøkelse: Leser du dagbøker

+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 32

Tråd: Leser du Dagbøkene

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44

Leser du Dagbøkene

Jeg lurer på en ting: Er det mange her inne som leser dagbøkene? Jeg ser at mange av oss som skriver dagbøker ofte skriver om ting og tang som sikkert også kunne ha vært lagt under andre kategorier.

Og så ser jeg at i tilbakemeldingstrådene til dagbøkene så er det ikke så veldig mange forskjellige som svarer. Ofte kommer det mye mer svar dersom innlegget legges i andre kategorier. Jeg lurer rett og slett litt på om det kan være litt av grunnen til at det ser ut til at det kan være litt lite aktivitet her inne for tiden.

Er det sånn at dagbøkene bare leses av enkelte? Eller er det en større terskel for å svare i tilbakemeldingstrådene?

Kom igjen tenkt og lur sammen med meg her. Er det slik at man skal være flinkere til å legge innleggene i andre kategorier enn dagbøkene?

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    33
    Poengstyrke
    21
    Det kan være en mulighet Kari, du e lur du :02:

Jeg leser dagbøker av og til, for det er ikke alltid jeg klarer å lese alle sine dagbøker...
    men syntes det er en fin måte å bli "kjent" med de som skriver dagbøker!!!!

Innmeldt
    Dec 2005
    Alder
    37
    Poengstyrke
    9
    Jeg har begynnt å lese. Men vil ikke ta for mange av gangen. Slik at jeg ikke blander korta totalt. Men blir jo bedre kjent med dere i dagbøkene da. Jeg kommer tilbake til flere med tiden:03:

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    42
    Poengstyrke
    18
    Jeg er kjempedårlig til å følge med i dagbøkene, har vært det hele tiden. Og etter at jeg begynte å jobbe 100% så er jeg veldig slapp her inne på alle områder.:04:

In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost

Innmeldt
    Oct 2005
    Alder
    32
    Poengstyrke
    16
    En del ting kan nok legges under andre kategorier men ikke alt da tror jeg nok det blir mange småsnakk tråder etterhvert men det er en lur tanke Kari.
    Jeg har laget bare en tråd etter jeg begynte med dagbok så det kan nok være lurt å gjøre som du sier.

Klem fra Gullet

Tilbakemelding til dagboken, trykk på bildet

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    36
    Poengstyrke
    32
    Jeg leser stort sett de fleste dagbøkene, men er ikke alltid like flink til å svare. Og noe av grunnen er vel rett og slett at man må inn i en annen tråd for å gjøre det.

Selv velger jeg å legge det meste i dagboken fordi det fort kan bli mye "pjatt" på mixen dersom det skal blir sånn i dag har jeg ditt og i dag har jeg datt. Så med mindre det er noe spesielt så pjatter jeg i dagboken min med god samvittighet også får de som gidder eller har lyst lese det. Men - det er jo kos med tilbakemeldinger da :03:

cammie Kevingullet juni-03 Chrisebolla april-06 :g10:

i cammies hode
    Lipgloss Girls

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    40
    Sitat Opprinnelig lagt inn av cammie
    Jeg leser stort sett de fleste dagbøkene, men er ikke alltid like flink til å svare. Og noe av grunnen er vel rett og slett at man må inn i en annen tråd for å gjøre det.
    Enig med cammie her.. svarer kun der hvor de har en tilbakemelding i tråden :03:

Selv velger jeg å legge det meste i dagboken fordi det fort kan bli mye "pjatt" på mixen dersom det skal blir sånn i dag har jeg ditt og i dag har jeg datt. Så med mindre det er noe spesielt så pjatter jeg i dagboken min med god samvittighet også får de som gidder eller har lyst lese det. Men - det er jo kos med tilbakemeldinger da :03:
    Her er jeg også enig med cammie..og dette har vel også Alfa nevnt ett par ganger.. at det kan være greit å legge en del i dagbøkene for de som har det :02:

Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret

Bloggen min
    Babe In Total Control of Herself

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    37
    Abbonerer på 20 dagbøker jeg, som jeg leser. Men det er ikke alltid jeg gir tilbakemeldinger. Fordi de er så tungvindt å måtte gå til en annen tråd for å svare. Mye lettere har det blitt nå når vi har begynt med linker i trådene da...Og ikke alt jeg føler for å kommentere heller liksom...:03:
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    42
    Poengstyrke
    18
    svarer kun der hvor de har en tilbakemelding i tråden
    Og den ideen var det faktisk jeg som kom med

In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Jeg leser utvalgte dagbøker. Klarer ikke å følge med i alle.

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    20
    Litt til og fra.
    4 barnsmamma

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Det med å legge ting i andre kategorier var ikke et forslag altså :03: Det var et spørsmål :)

Vil gjerne høre masse synsing ang dette :03: Er det å foretrekke at man fortsetter med å legge det meste av "pjattet" som Cammie kaller det i dagbøkene eller er det mange som vil foretrekke at man tenker litt på om det er slik at det kunne ha blitt startet en tråd om temaet?

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    33
    Poengstyrke
    21
    Mye av det kunne vel blitt laget egne tråder av....
    Men pjattet synes jeg skal være i dagboken, jeg liker iallfall selv å skrive og syte litt i dagboken, så får jeg det ut liksom ;)
    Så er det jo en grense for hvor mange "jeg er syk" tråder som skal bli laget av samme bruker på en mnd og da.....

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    40
    Nutta sa :
    Og den ideen var det faktisk jeg som kom med
    Det var kjempelurt det Nutta, så den kan du være stolt av :02:

Ellers så syns jag at det er greit å legge mye pjatt i dagbøkene..for som Alfa sa en gang så er det ingen vitsi å ha ett x anntall tråder hver dag med : dette har jeg gjort i dag....
    Tror vi klarer å fylle opp sidene med andre ting enn slike innlegg... bare tørken går over :25:

Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret

Bloggen min
    Babe In Total Control of Herself

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    20
    Det var en kjempelur ide Nutta, men jeg har enda ikke funnet ut hvordan en gjør det. Har spurt et par stykker uten svar på hvordan.
    4 barnsmamma

+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SistSist

Lignende tråder

1. Leser du tegneserier
    av Klara i kategorien Bøker
    Svar: 9
    Siste innlegg: 09-03-08, 10:12
  2. Leser du bøker?
    av Nutta i kategorien Bøker
    Svar: 9
    Siste innlegg: 23-02-03, 20:26