Påvirket av en anne tråd her så må jeg bare spørre :
Abbonerer du på tråder ?
Eventuellt hva slag tråder?
Påvirket av en anne tråd her så må jeg bare spørre :
Abbonerer du på tråder ?
Eventuellt hva slag tråder?
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Svaret her er nei. Jeg lesere via knappen Nye innlegg. Jeg er mer her enn i mailboksen min - så det hadde vært liten nytte å få melding der inne du gitt :01:
Og jeg svarte nei..:04:
Tror jeg har gjort det en eller to ganger og syns det var slitsomt siden jeg er her til en hver tid uansett![]()
Bloggen min
Nei er svaret her også. Jeg får nok mailer og leser her via nye innlegg og kommer det ikke opp der, går jeg glipp av det
4 barnsmamma
nope - aldri gjort
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Ja,-det gjør jeg...
lettvint,-da ser jeg jo et svar og får en link til innlegget om jeg vil lese mere...gidder jeg ikke lese så gidder jeg ikke... Man får jo uansett ikke noen flere mail før man har vært inne på tråden igjen.
-Tone-
Måtte svare ja jeg gitt.:04: Får hele tiden oppdateringsmailer på tråder jeg har svart på, men nå har jeg vært inne å endret på dette, veldig slitsomt at det tikker inn en haug hver gang jeg åpner mailen min.:09: Jeg leser dem ikke alikevel, må inn her å sjekke uansett.
selv om det går i perioder med meg, så sjekker jeg de trådene jeg har svart på.
Tenkte ikke på det før jeg så denne tråden din dragonfly.
Takk:01:
Ole Martin 11 år og Hans Kristian 13 år Mia Kristine 8 år
Der var jeg visst til hjelp gitt :03: så kjektOpprinnelig lagt inn av Barbie
Bloggen min
Ja men jeg abonnerer uten varsling, mine egne dagbøker og slike ting jeg abonnerer på - lett å finne de siden de ligger i kontrollpanelet.
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Me too :)Opprinnelig lagt inn av Tone
Klem fra Rannei
gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09
Ja det var du, gubben holder på å tørne hver gang han åpner mailen. Han ser kun mailer fra mixen :25: :25:Opprinnelig lagt inn av dragonfly
Ole Martin 11 år og Hans Kristian 13 år Mia Kristine 8 år
Nei jeg abonnerer ikke.
:j4: Annette :smilie_girl_244:
Veronika 10 år :smilie_girl_275:
Jeg abonnerer automatisk på alle tråder jeg svarer på. Kommer i min mailboks, og det syns jeg er himla kjekt. Da får jeg link til innlegget og kan gå direkte dit. Men kan også velge å lese innlegget i mailen uten å gå til selve Mixen :03: Det betyr at ingen kan endre det de skriver uten at jeg faktisk kan lese det de opprinnelig skrev :03:
Men Tone sier at man ikke får flere mailer om svar i en tråd før man har vært der og lest. Det skjer ikke hos meg. Kan godt få mail om flere innlegg i en tråd selv om jeg ikke har vært inne på selve Mixen og lest.
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Neida, ikke sånn egentlig. Jeg er jo her å sjekker daglig.
Nei ikke nå. jeg abonnerte vist på alle når jeg melte meg inn. Å skal tro jeg ble lei disse mailene som fylte opp mailen min. Nå har jeg fikset det.
Men jeg vil nok abonnere på tråder som jeg vil følge ekstra godt med på.
Bokmerker (linker)