Ja - når starter dere å pynte?
Ser noen allered har startet..selv har jeg hentet frem esken med påskepynt og vurderer å finne noen kvister ute som kan pyntes med fjær slik at det er grønt til påsken starter...kanskje :01:
Ja - når starter dere å pynte?
Ser noen allered har startet..selv har jeg hentet frem esken med påskepynt og vurderer å finne noen kvister ute som kan pyntes med fjær slik at det er grønt til påsken starter...kanskje :01:
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Pynter svært lite til påske jeg. kanskje noen påskeliljer og så har jeg ei krokke til snop på kjøkkenbordet
11 :) 8 1/2 år :) 3 1/2år :spo2:
http://www.barnemix.no/skravlemix/showthread.php?t=8021
Jeg har av forskjellige grunner vært fryktelig dårlig til å pynte til påske de siste årene. Tidligere var jeg derimot veldig flink og i år har jeg begynt å forberede meg. Men det blir vel først til første helga at jeg blir å sette frem pynten og gule lys. Vel gule tulipaner har jeg allerede begynt å kjøpe da - kjøte inn nå på torsdag.
Jeg pynter kun for tulla sin skyld..
Har en liten påskeduk...kjøpte gule lysmansjetter i sommer.. og har noe pynt som tulla har laget + en søt strikket høne som sitter rundt en eggekartong
Har ikke påske gardiner eller noe annet stæsj.. :03:
Bloggen min
:21: Kun for Tullas skyld :21: Kjære synes ikke du det er koselig med blomster og lys og kyllinger og påskeegg osv osv osv. Selv de årene jeg har vært sløv så har det alltid vært tulipaner og påskeliljer og gule lys i hus - det er jo et must :06: :01:
Her pyntes det til lørdag(om en uke), pynten er oppe en uke.....
Jeg har lagt ut på en liten vandring, kommer kanskje tilbake en gang.......
Vi feiret ikke påske hjemme så jeg er ikke vant til det..Opprinnelig lagt inn av Kari
Så hadde jeg ikke hatt tulla så gadde jeg kanskje pyntet med den ene duken jeg har og noen gule lys.. ikke noe mer.. jo har jo hatt egg da :03:
Blomster har jeg aldri kjøpt inn til påske og tror ikke jeg gjør det nå heller.. tror jeg..:03:
Bloggen min
Jeg elsker gult, så i morgen kommer en million kyllinger opp til familiens store fortvilelse![]()
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Eneste som kommer frem av påsketing er det ungene lager, og påskeegg.:06:
In three words I can sum up everything IŽve learned about life: it goes on. Robert Frost
Pynter man til påske :03:
Jeg har visst en eske med påskepynt et sted og oppi den er det et påskeegg i glass og et halvbrent gult kubbelysOgså hender det at min kjære slår til i påsken og kjøper masse gule tullipaner til meg i stedet for påskeegg siden jeg har en tendens til å være på slanker'n i påsken
![]()
Men, nå som vi har Kevin så må det vel kanskje litt påskepynting til. Har allerede vurdert å kjøpe gul løper til spisestuebordet mitt og å lage en gruppe med sånne små påskeliljer oppi en eller annen tøff potte. Og det blir vel naturlig å sette det frem om en uke tror jeg...?
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Bilder er herved påkrevd :25:Opprinnelig lagt inn av Lise
Bloggen min
He he den er grei =)
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Pynter nok med litt gult til neste helg. Da får vi besøk. Ellers har jeg vel egentlig ikke noe spesielt forhold til påsken. Vi feiret heller aldri det hjemme.
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Det jeg har fått ut av tråden så langt er at jeg kan vente noen dager til før jeg pynter
Men kvisten tar jeg inn i morra - så har tulla noe å gjøre :03: vi har masse fjær.
Bloggen min
Bokmerker (linker)