+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultatene 16 til 21 av 21

Tråd: Spooky

Innmeldt
    Apr 2002
    Poengstyrke
    14
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Fillerya
    *Grøss* , men hva med andre som bor i blokken. Hører de noe?
    Det har jeg ikke spurt dem om. Men skal gjøre det når vi treffer på dem. Skal høre med naboene i denne etasjen først.

Innmeldt
    Oct 2005
    Alder
    30
    Poengstyrke
    8
    skikkelig skummelt!!!
    men uansett hvorfor ikke urforske disse barneføttene og lattreen!! jeg hadde nok gjort det selv om jeg er livredd!!:21:

Jeannett snart 7 år :dust:Brage-Emil

Innmeldt
    Oct 2003
    Alder
    31
    Poengstyrke
    23
    hvordan har det gått?

mara

Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`

Innmeldt
    Apr 2005
    Poengstyrke
    8
    Jeg er så pysete jeg, at jeg turde ikke lese hele tråden din engang.:04:
    Helt håpløs. Men etter det jeg fikk med meg, hørtes det kjempe ekkelt ut.
    Det er jo mange ting mellom himmel og jord som vi vanlig dødlige ikke har peiling på:09:. Du får undersøke saken. Og kommer det til noen forklaring, må du værsågod og komme med den. Ellers blir jeg tenkende på dette:e8:..

Klem fra Elisa :mc8:

:v13: 9 år :v13: 7 år 3 år

Innmeldt
    Sep 2006
    Alder
    41
    Poengstyrke
    6
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Siv Se innlegg
    Nå i det siste har det blitt litt seint på gubben og meg før vi har lagt oss. Så den siste tida har vi vært i stua sammen og sett en film og kosa oss bare han og jeg. Men hver kveld nå i over en uke sånn rundt 23-23.30 tiden så hører vi barnelatter og små barneføtter som hopper over oss. Vi bor i blokk men over oss bor det for det første ingen barn og rett over oss er gangen og ingen leilighet. Når vi åpner utgangsdøra og går ut for å sjekke så blir lydene borte.

Så var det en dag gubben stod på verandaen sånn rundt kl 01.00 og titta. Da så han plutselig en mørk skikkelse som kom gående over gata. Skikkelsen gikk mot et gjerde og ble bare borte i løse lufta. Gubben er ikke av den typen som tror på ånder og gjenferd men akkurat da hadde han fått ståpels.

Heisann:01:

Akkurat slike ting synes jeg er KJEMPESPENNENDE!!!!:02:
    Jeg opplever veldig mye selv,og har opplevd masse.Jeg blir mer nysgjerrig etterhvert som jeg opplever mer....er jeg rar?nei..hehe
    Men så lenge dere ikke opplever det som truende,eller skummelt,så kan dere jo glede dere over dette... Fint at gubben din så det,ellers er det vanskelig å få noen ikketroende til å høre på en.

Håper å høre mer.hilsen puhs

Innmeldt
    Apr 2002
    Poengstyrke
    14
    Det har vært barn på besøk over oss uten at vi visste det så det er nok det vi har regaert på. Nå har det flytta inn en familie over oss og de barna er oppe til alle døgnets tider :07:

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Lignende tråder

1. Spooky
    av Lise i kategorien Uforklarlig og alternativt
    Svar: 15
    Siste innlegg: 28-10-05, 21:22

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar