Det har jeg ikke spurt dem om. Men skal gjøre det når vi treffer på dem. Skal høre med naboene i denne etasjen først.Opprinnelig lagt inn av Fillerya
Det har jeg ikke spurt dem om. Men skal gjøre det når vi treffer på dem. Skal høre med naboene i denne etasjen først.Opprinnelig lagt inn av Fillerya
skikkelig skummelt!!!
men uansett hvorfor ikke urforske disse barneføttene og lattreen!! jeg hadde nok gjort det selv om jeg er livredd!!:21:
Jeannett snart 7 år :dust:Brage-Emil
hvordan har det gått?
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
Jeg er så pysete jeg, at jeg turde ikke lese hele tråden din engang.:04:
Helt håpløs. Men etter det jeg fikk med meg, hørtes det kjempe ekkelt ut.
Det er jo mange ting mellom himmel og jord som vi vanlig dødlige ikke har peiling på:09:. Du får undersøke saken. Og kommer det til noen forklaring, må du værsågod og komme med den. Ellers blir jeg tenkende på dette:e8:..
Klem fra Elisa :mc8:
:v13: 9 år :v13: 7 år
3 år
Heisann:01:
Akkurat slike ting synes jeg er KJEMPESPENNENDE!!!!:02:
Jeg opplever veldig mye selv,og har opplevd masse.Jeg blir mer nysgjerrig etterhvert som jeg opplever mer....er jeg rar?nei..hehe
Men så lenge dere ikke opplever det som truende,eller skummelt,så kan dere jo glede dere over dette... Fint at gubben din så det,ellers er det vanskelig å få noen ikketroende til å høre på en.
Håper å høre mer.hilsen puhs
Det har vært barn på besøk over oss uten at vi visste det så det er nok det vi har regaert på. Nå har det flytta inn en familie over oss og de barna er oppe til alle døgnets tider :07:
Bokmerker (linker)