Påsken på Svorkmo er ikke fastsatt helt ennå, begge to skal jobbe til onsdag, men etter det er det påskeferie. I år blir det ikke hyttetur, men vi drar sikkert ut på dagstur en eller annen plass hvis været blir fint...:01:
Påsken på Svorkmo er ikke fastsatt helt ennå, begge to skal jobbe til onsdag, men etter det er det påskeferie. I år blir det ikke hyttetur, men vi drar sikkert ut på dagstur en eller annen plass hvis været blir fint...:01:
Jeg skal jobbe mandag til onsdag. Men søndag blir barna med mormor, så da blir det noen frikvelder på oss som vi skal prøve å bruke flittig til å kose oss sammen.:)
Ungene kommer tilbake skjærtorsdag sammen med mormor og tante, også blir de her et par dager også. Gleder meg:02:
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Jeg vet hvor Svorkmo er!![]()
Jeg skal jobbe i påska! :08:
Blogg: http://turvid.blogspot.com/
Vi pleier ikke reise nen plass vi da.. men tulla skal en tur til mimmi og besse alene :02:
Da drar vi enten hjem eller tar en liten tur til min bror med familie..:01:
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Urban bypåske i Trondheim. Dersom det blir finvær blir det vel en del turer i fjæra. Blir det styggvær så regner jeg med at vi i allefall skal en om ikke flere turer på kino. Har lyst å få med oss både den nye Istid filmen og Svein og Rotta. Ellers er det vel fare for at en av dagen blir tilbragt på Solsiden :06:![]()
Så deilig da, Nutta. Det kan jeg tenke meg blir herlig!! :mc8:Opprinnelig lagt inn av Nutta
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Vi skal ha noen dager barnefri, mine søsken tar gjengen med seg på tur. Så skal vi dagsturer om været er bra.
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Det blir bypåske i år! :02: Gjett om jeg er glad jeg slipper være på ei hytte i ødemarka. Slippe å gå på ski :02: Vi skal forhåpentligvis gjøre noe artig sammen med Sol og barna hennes. Har snakket om bla. kino med Istid2. Vi blir nok å dra på Fløyen også, der har vi ikke vært siden i mai i fjor. Og så skal vi en tur på Aberetet, grille pølser en dag det blir godt vær. Jeg og Sol skal ut på byen en kveld. :02: Og jeg skal tvinge igjennom et restaurantbesøk også. Må være år siden sist...
Ciaò!
Tilbakemelding på dagbok
Jeg skal jobbe på onsdag, men har fri fra nå og til onsdag, Onsdag ettermiddag (alt etter når jeg får gå fra jobb...) kjører vi til Bergen, og blir der til mandag. Skal på jobb natt til tirsdag, har søkt om avspassering men ikke fått svar enda:08: . I Bergen blir det vel kanskje en tur på badeland, hvis ikke ungene fikk nok i Danmark for en uke siden, så kanskje vi heller satser på Akvariet og en tur på Fløyen, får se været an litt, og en litt familiebesøk blir det forhåpentligvis.
Ja, gjett!!! Kos dere masse dere og, og alle dere andre også:01:Opprinnelig lagt inn av Tornerose
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Vi skal være hjemme..siden vi ikke får penger fra sosen nå til påska..blir den enn veldig mager påske i år...:08:
Britt og de tre trollungene:01:
Jeg og ungene reiser til Bergen i år. Vi gleder oss stort alle mann. Ungene til å treffe Tornerose sine barn og få leke med dem igje - jeg for å treffe Tornerose, familie og ellers venner og kjente. Skal bli herlig med bypåske...
PS Tornerose! Ser ut som Monica blir med ut på byn, så vi kan ha vorspill der![]()
:02: Så artig! Det blir gøy!Opprinnelig lagt inn av sol
Ciaò!
Tilbakemelding på dagbok
Ja, jeg gleder meg utrolig!!!!! Er så glad for at dere er i byn i påsken :27:Opprinnelig lagt inn av Tornerose
Det blir vel noen dager på hytta. Med skirenn, grilling av pølser og kos sammen med min søster og hennes familie. Skal bli kjempe kos siden vi bor så langt unna hverandre så er det skjelden vi treffes.
Gleder meg masse:27:
Håper på fint vær så vi kan være mye ute og bli brune og fine:01:
Ole Martin 11 år og Hans Kristian 13 år Mia Kristine 8 år
Bokmerker (linker)