Hei folkens!
Klokka 13.08 i dag (lørdag 8.april) bestemte endelig lille Oida seg for at han ville ut, vel, bestemte seg og bestemte seg ville kanskje Cammie sagt, hun måtte jo tross alt presse han ut da, og det så ikke videre behagelig ut spør du meg (men hvem i h*lvete er det som bryr seg om hva jeg mener om den saken uansett, eller hva? jeg er jo tross alt bare en mann og aner ikke hva jeg snakker om)
Skal ikke legge ut i langdrag om selve fødselen, det skal jeg heller overlate til Cammie, men alt gikk iallefall greit, ingen komplikasjoner, han veide 3725g og var 51cm lang (Kevin var til sammenligning 3750g og 51cm) og hadde så vidt vi kunne se rett antall fingre, tær, hode, ører etc etc
Da jeg kom hjem fra sykehuset lå det forresten en pakkelapp på barnevogn i postkassen, og siden det fortsatt var 5 minutter til posten stengte dro jeg like godt hentet den med det samme, så nå står den klar til bruk på stuegulvet. Min far har allerede hentet bagen til den, så den får vi når de kommer for å se på lille Chris.
Jeg og Cammie var forresten inne på tanken om å gi han Stian til mellomnavn, men... det blir nok bare med tanken ja. (ChrisStianRian) hehe
Uansett, legger ved link til et lite bilde som Camilla har tatt med mobilen, han er jo bare helt rå på håret da :)
http://oisteinr.homeftp.net/~kenneth/bilde142.jpg
Hilsen Cammiemannen

Kevingullet juni-03 
Svar med sitat

og 

og Sara 12
Trebarnsmamma til
15 år
17 år og
19 år
, Cecilie 21,samboer m/Jan Erik:me7: 

Bokmerker (linker)