Kjempefint egg.![]()
Kjempefint egg.![]()
:) Ha en fin dag :)
Storebror var innlagt på sykehus i helga, og da fikk Mia-Sofie ett påskeegg som hun skulle male. Mia-Sofie har malt påskeegget sitt helt knall rosa!!
Ekte prinsesse-egg med andre ord. Hun fikk også en Kirwani-dukke som hun laget fjeset til, også sydde jeg på hår og laget klær til den. Rosa topp og mørkrosa skjørt til.
Alt skal være rosa nå for tiden....
Krimia og Gullene
Det var fine ting, guttene har laget til deg Tone :02:
Jeg digget podens påskeegg, og jammen var det mange andre kreative der ute også gitt :02:
Påskepynten jeg har å vise frem er vel ikke så fryktelig kreativ med det er den første påskepynten Kevin har laget noen sinne da - så den er spesiell likevel :03: :27:
Kevins Påskekule
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Kevin sin påskekule var jo kjempefin Cammie :02:
Den må du ta godt vare på og stille ut hver påske :01:
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Så flinke og kreative unger! :02:
Nennemor, Storesøster f. juli -99, Storebror f. mars -02 og Lillebror f. oktober -04
Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Nei så kul den var.Her er påskegget ganske vanlig. Men rosa da selvfølgelig.
Men snuppa laget en indianerpåskekylling da med fjær på hodet. Siden hun selv er halvt indianer.:)
Thank heaven for photos, so we can have the gift of reliving time that goes by too fast.
http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gifMissy & snuppa 7 år.http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gif
Stilige egg - noen som minner meg på at jeg ikke har vist bilder av mine pyntegreier![]()
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
nei det har du rett i Lise :01:
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Mange fine/stilige påskepynt ungene deres har laget. Kanskje jeg også må få tatt bilde, skal se hva jeg får gjort i morgen (gidder ikke å gå ned nå)
4 barnsmamma
Bokmerker (linker)