?
:)
?
:)
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
Det er vel liksom påskaften morgen det vel.. men jeg klarer aldri å holde meg lenger enn til skjærtorsdag :01:
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Vi fikk det alltid på påskeaftens morgen. Dette har jeg videreført til Marcus.
Mamma har d sklidd ut etter gun ble mormor, så Marcus fikk et egg i går med henne (dessuten tror jeg hun har ett til som han skal få på påskeaften, tror nok min kategoriseres til å være bortskjemt der i gården..)
Ikke ikveld altså?
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
Jeg er oppvokst med å få det på påskeaften, og det har jeg ført videre til egne barn. De får det etter frokosten:)
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Det må du jo kjenne på deg selv. Jeg har levert egget i dag, slik at det skal vare for hele påskenOpprinnelig lagt inn av mara
Har pleid å gi det på denne dag, i.o.m at de ofte har reist bort på denne dagen.
Har noen stoooooooore gutter de spiser små påskegg nå:08: , i lilla eggeske...nydeliig fyll i.:03:
Mine to fikk sine egg igår..... Mormor pleier å organisere det hvert år, og de reiste på påskeferie igår...
Men de må spare litt på innholdet. De har fått beskjed om at det skal vare helte påsken.
Må jo tillegge at i år får ho det ikke i morra - ho skal til mimmi og besse og jeg regner med at det står ett egg klart der :01:
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Jeg er vant å få det påskeaften!!!
men jeg tror nok de skal få det i morra!!! men først skal vi på kino!!
Så de får det til barnetv skjærtorsdag!!!
Jeannett snart 7 år :dust:Brage-Emil
Her kommer påskeharen i natt :03:
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Det samme gjør han her og. Får en travel natt den stakkars haren.Opprinnelig lagt inn av cammie
![]()
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Vi har alltid hatt det påskeaften. Og jeg har vært veeeeldig bestemt på at det er påskeaften man skal få påske egget. Meeeeeen jeg begynner liksom å kjenne på at jeg synes det er litt sent jeg :04: SÅ jeg tror jeg må ha en liten prat med gubben og se om vi ikke kan ha en liten påskeegg jakt torsdag eller fredag jeg :06:![]()
Her kommer påskeharen på påskeaften.:)
Tror han kommer om natten og legger egget utenfor hytta hvis det er vær til det, så kan Julie lete litt ute.:)
:) Ha en fin dag :)
Det er det vi har brukt å hatt og, men jeg har sett lyset (ehh...blitt opplyst heter det vel :04: ) - og innsett at det kan være lurt å ha flere dager i påsken hvor man spiser det godtet. Ellers blir det fort "vanlig" påskegodter nå, påskeegg fra påskeaften og ut over i uka...Opprinnelig lagt inn av Kari
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Bokmerker (linker)