20 feb 2003
Inatt sov jeg litt urolig.Var uggen i magen. Har hatt masse kynnere etter at jeg hadde stått opp. Jeg reiste til legen på kontroll kl.12.45 og da hadde jeg kynner også.Og nå har jeg gått 6 dager over tiden.Da jeg hadde vært hjemme noen timer begynte smertene å bli kraftige.jeg snakka med mamma på tlf kl.17.30 og da var det 10 min mellom smertene.Greide å få i meg middag så vidt da.Ringte sykehuset litt før 18.30 og de sa jeg måtte komme ditt.Vi kom inn kl.19 og da hadde jeg skikkelig vondt.og jeg måtte ligge med registrering på magen i en halv time først,og etterpå sjekka de åpningen og jeg hadde åpna meg 5 cm gitt og da måtte jeg inn på føden å gjøre meg klar.19.30 kom jeg på føden og fødselen var ferdig kl.21.40 og da ble ei stor jente født,hun veide 4100 gram og 51 cm lang og masse mørkt hår,så hun fikk sløyfe i håret sitt.kl.1 blee jeg kjørt på barsel og da ble Chanette liggende på intensiven om natta ,fordi at tempraturen var lav,men hun kom inn om natta for å få mat,så alt var i orden da. :musikk:
Mamma til Dennis født :21.09.96
Malin født :27.12.97
Chanette Kristin født :20.02.03
Sean Marcus født: 19.01.05
:g6:
Bokmerker (linker)