Jeg har ikke vært i dyreparken siden jeg var 17 eller noe sånt (bildene viser i allefall en tenåring i olashorts, orange singlet og høye DrMartens boots på en sinnsykt varm sommerdag :04:).
Tenkte vi skulle ta turen med Kevin i sommer og lurer på om det er okay å dra på forsommeren eller om vi burde vente til høysesongen. Kevin vil veldig gjerne se sjimpanser (Julius) og andre dyr. Og slanger etter at han hadde forsikret seg om at de var i bur. Jeg nevnte at Kaptein Sabeltann også bor rett i nærheten av Dyreparken og da ville han ikke dra med mindre Sabeltann også var i bur og vi ikke måtte se på buret hans![]()
Det er vel en del aktiviteter som ikke er åpne på forsommeren, men for en pjokk som ikke riktig er fylt tre ennå så er det kanskje uansett aktiviteter han ikke kan være med på?
Hadde vært supert om noen som har vært der på den ene eller den andre tiden kunne komme med noen innspill. Selv synes jeg det virker mest fristende å dra en hverdag på forsommeren (begynnelsen av juni) når det forhåpentligvis ikke er så inmari masse mennesker eller så fryktelig varmt siden vi har en liten bebis vi må ha med oss også :03:

).
Kevingullet juni-03 
Svar med sitat
og 

Bokmerker (linker)