+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 31

Tråd: Er det camping turister her...

Innmeldt
    Feb 2004
    Poengstyrke
    9

Overnatte i telt ved Langesund?

Noen som vet om det finnes campingplasser i nærheten av Langesund? Og, er det lang kjøretur fra Sandefjord? (I kjøretid?)
    Koz fra Sanne, sannemannen og trollgutta (Lars 2 og Tobias 6.)

Innmeldt
    Feb 2003
    Alder
    43
    Poengstyrke
    12
    Du kjører på under en time fra Sandefjord til Langesund. Ta ellers en kikk på denne siden.
    Nennemor, Storesøster f. juli -99, Storebror f. mars -02 og Lillebror f. oktober -04

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
    gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv

Innmeldt
    Feb 2003
    Alder
    43
    Poengstyrke
    12
    Nennemor, Storesøster f. juli -99, Storebror f. mars -02 og Lillebror f. oktober -04

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
    gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv

Innmeldt
    Jul 2005
    Poengstyrke
    10

Question Er det camping turister her...

Vi skal i år ta ferien på sørlandet slik at sønnen kan få se Sabeltann mens han har interessen for figuren. Men siden vi pleier å reise mest med campingvogna i sverige, så kjenner vi ikke til standarden på de norske plassene. Er det noen av dere som har erfaring med camping på sørlandet, og som kan anbefale noen campingplasser med god standard ? :08:
    Jeg har lagt ut på en liten vandring, kommer kanskje tilbake en gang.......

Innmeldt
    Apr 2005
    Poengstyrke
    8
    Vi har feriert på sørlandet i 7 år og har mange fine minner derfra.
    Jeg kan på det varmeste anbefale en campinglass som heter Tingsaker familiecamping. Hvis du vil kan jeg sende deg tlfnr dit.
    Den ligger riktig nok i Lillesand.
    En snau halvtime fra dyreparken.
    Koselig campingplass, hyggelige eiere. Ligger en liten spasertur fra kjempe koselig sentrum med puber og restauranter ved brygga.

Klem fra Elisa :mc8:

:v13: 9 år :v13: 7 år 3 år

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    37
    Jeg overnattet i telt på Hamresanden i Kristiansand for mange år siden. Husker jeg syntes det var kjempeflott der da.
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Jul 2005
    Poengstyrke
    10
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Elisa
    Vi har feriert på sørlandet i 7 år og har mange fine minner derfra.
    Jeg kan på det varmeste anbefale en campinglass som heter Tingsaker familiecamping. Hvis du vil kan jeg sende deg tlfnr dit.
    Den ligger riktig nok i Lillesand.
    En snau halvtime fra dyreparken.
    Koselig campingplass, hyggelige eiere. Ligger en liten spasertur fra kjempe koselig sentrum med puber og restauranter ved brygga.
    Er det denne: http://www.tingsakercamping.no/start.html ?
    Jeg har lagt ut på en liten vandring, kommer kanskje tilbake en gang.......

Innmeldt
    Apr 2005
    Poengstyrke
    8
    Ja det er det. Flink som klarte det selv. Hi hi..:02:

Klem fra Elisa :mc8:

:v13: 9 år :v13: 7 år 3 år

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    15
    Har ikke campet der selv siden jeg bor her men Hamresanden er en veldig flott plass. Bare 10 min. kjøring fra dyreparken

Innmeldt
    Feb 2004
    Alder
    38
    Poengstyrke
    15
    I Mandal er det en campingplass som heter Sjøsanden. Der er det kjempeflott strand. Har også hørt mye bra om den campingen.
    Det er også en fin plass i Lyngdal som heter Rosfjord camping, har ikke noen egne erfaringer om campingen, men plassen er veldig fin.
    Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.

Innmeldt
    Nov 2004
    Alder
    44
    Poengstyrke
    23
    Vi campet med campingvogn for masse, masse år siden. Da var vi innom alt av parker. Vi var i Lillehammer, Kristiansand og Bø i Telemark. Alle campingplassene hadde fin standar.

I Kristiansand er det jo mye Kristenplasser, men vi ble ikke særlig berørt av det. Eneste jeg synes var dumt var at vi var to par, og vi satt å snakket helt rolig inne i forteltet til det andre parret, da det kom en syklende vakt og ba oss ta kveld ca. 23.
    Campingen i Bø var kjempeflott, tror den heter noe med Bever....

Campingen vi var på i Kristiansand husker jeg ikke hva heter. Tror ikke det er den samme som de andre nevner, men den lå rett over veien for denne.

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    20
    Mange fine steder på sørlandet ja. (er litt misunnelig på de som bor der)

Når vi var i dyreparken sist bodde vi i Kristiansand, det kommer vi ikke til og gjøre igjen.
    Byen er sikkert fin, men jeg syntes ikke den er noen koslig sørlandsby, mer storby.

Jeg syntes Lillesand er et kjempeflott sted og ville heller ha valgt der selv om det er litt reisevei.

Mandal er et fint sted, samme med de fleste andre sørlandsbyene også..... Vanskelig å velge.:)

Jeg var på segl ferie på sørlandskysten for endel år siden, da var vi innom mange steder og syntes alle var koslige.

:) Ha en fin dag :)

Innmeldt
    Dec 2005
    Alder
    37
    Poengstyrke
    9
    Nå er det kun en uke siden jeg overnattet på hamresanden camping. Der er det helt topp for barn. De har alt. Rastaurant, flott strand (tror den er 3 km lang), vannsklie,leke apparater.

Innmeldt
    Dec 2005
    Alder
    37
    Poengstyrke
    9
    her bodde vi.

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    15
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Fillerya
    Vi campet med campingvogn for masse, masse år siden. Da var vi innom alt av parker. Vi var i Lillehammer, Kristiansand og Bø i Telemark. Alle campingplassene hadde fin standar.

I Kristiansand er det jo mye Kristenplasser, men vi ble ikke særlig berørt av det. Eneste jeg synes var dumt var at vi var to par, og vi satt å snakket helt rolig inne i forteltet til det andre parret, da det kom en syklende vakt og ba oss ta kveld ca. 23.
    Campingen i Bø var kjempeflott, tror den heter noe med Bever....

Campingen vi var på i Kristiansand husker jeg ikke hva heter. Tror ikke det er den samme som de andre nevner, men den lå rett over veien for denne.
    Spørs om ikke det var Tangen, eller Dvergsnestangen som det heter egentlig. Det blir drevet av indremisjonen tror jeg det er

+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SistSist

Lignende tråder

1. Norske turister er uhøflige og selvgode
    av Ina i kategorien Reiseliv
    Svar: 3
    Siste innlegg: 25-02-10, 22:53
  2. Camping i Danmark
    av sol i kategorien Norge og Norden
    Svar: 11
    Siste innlegg: 17-06-05, 19:29

Stikkord for denne tråden