så har lille gullet til mormor vært på 6 ukers kontroll, han har vokst seg til 57 cm(52 ved fødsel) og ca 5 kg (3590 gr.ved fødsel) sover hele natten gjennom og smiler stort når jeg spørr hvor gullet til mormor er :27:
så har lille gullet til mormor vært på 6 ukers kontroll, han har vokst seg til 57 cm(52 ved fødsel) og ca 5 kg (3590 gr.ved fødsel) sover hele natten gjennom og smiler stort når jeg spørr hvor gullet til mormor er :27:
mamma til 3 store barn,
Hege 27 ,gift m/Øyvind
Erlend 23, Cecilie 21,samboer m/Jan Erik:me7:
Mormor til storebror Mathias 3 år
og lille Emma:carriage:
Jeg synes da bestemt at mormor må vise skrytebilde av gullet sitt også jeg da!!! ;)
-Tone-
joda det har mormor, men hun ANER IKKE hvordan hun skal gjøre det for å få det inn herOpprinnelig lagt inn av Tove
kansje du får vise meg søs , og jada jeg har fri fra torsdag jeg, når dere er her
mamma til 3 store barn,
Hege 27 ,gift m/Øyvind
Det var en flott oppgang :02: :02: :02:
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
regner med du har program så du får lagret de på maskinen, så kan du sende de på mail til meg, så legger jeg de inn på msn siden min. Kanskje vi får komme ut til deg på lørdagen da...så vi ikke går i veien...:03:Opprinnelig lagt inn av annesil
Gleder meg til å se gullet jeg :02: for bilde må vi få ja :03:
Helene
![]()
Tove har lagt ut bilder av ham hun da. det ligger under annesils gull og tove sine påskebilder husker ikke hva innlegget heter da men det er der...Opprinnelig lagt inn av Helene_H
mamma til 3 store barn,
Hege 27 ,gift m/Øyvind
Her Helene
Bokmerker (linker)