I kveld har jeg bestilt og betalt ferieturen vår sommeren 2005. Turen går til Danmark i år også, men i år drear vi med ColorLine direkte fra Stavanger. Mye bedre avgangstider enn i FjordLine fra Egersund og så var det rimelige billetter. 2050,- t/r for oss alle, med bil og 4 sengs utvendig lugar syns jeg er en grei pris.
Vi blir i Danmark i en uke. Husbonden har lokket meg med på å ligge i telt noen dager :21: mot at han LOVET på tro og ære at vi skulle ta inn på kro/hotell innimellom. Jeg NEKTER å bo i telt i en hel uke. Et par dager er ok, men da hyler nok kroppen min etter en skikkelig seng og ikke minst en egen dusj som en slipper å dele med 500 andre campere :07:
Iallefall så kan en være litt mer mobil når en ikke leier et fast hus hele uken. I fjor var vi jo MAX uheldig med huset vi leide sammen med Tornerose og hennes familie. Det er jo uansett korte avstander i Danmark, men kjedelig med så mye kjøring fram og tilbake. Nå kan vi vel egentlig farte litt rundt forbi i landet og finne fram til det stedet vi liker oss best...
Etter Danmark skal vi som vanlig på hytten på Bømlo.
Jeg begynner å glede meg til ferien nå. Bare litt over en måned igjen :02:

8 og 6 år
Svar med sitat

Bokmerker (linker)