Har du duft i bilen??
Har du duft i bilen??
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Her har jeg bare ett svar: NEI
Har ikke jeg heller men kunne tenkt meg en faktisk som er veldig svak i lukta som som man ikke blir kvalm av - både stor og liten :03:
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Æsj nei, de stinker de derre golukt greiene, og dessuten reagerer jeg allergisk mot de..
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Svar alternativet mitt er ikke der.
Svaret mitt er bare enkelt og greit nei jeg har ikke. Synes det blir feil og svare Usj da![]()
Jeg har ikke det, men det er ikke min bil heller da. Tror ikke sambisen hadde blitt glad om jeg hadde hengt lukt i bilenMen da jeg hadde bil selv, så hendte det av og til at jeg hang opp. Så det er ikke svaralternativ: Så klart! eller Usj, nei! :03:
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Nei. Hvefall ikke i bil, da blir jeg kvalm og bilsyk.
:02: HELT ENIG!!!Opprinnelig lagt inn av Fillerya
Jeg svarte det jeg altså,-men jeg savnet også "bare NEI" For det er ikke alle biler som lukter vondt inni selv om det er slik luktedings inni der, og da er det jo ikke alle luktedingser som lukter vondt heller skulle jeg tro...
-Tone-
Ingen duft her heller, og jeg har mange bilsyke-minner fra biler med wunderbaum. Heldigvis har det aldri vært sånt i bilene til mamma og pappa.
Pussig at denne tråden skulle komme forresten... for her en dag når jeg gikk tur så så jeg en helt strøken ganske så ny og skinnende sort helt nyvasket og ditec-behandlet stor lekker bil med en grønn wunderbaum hengende fra speilet. For meg ble det toltalt stilkræsj for bilen var av et merke som i allefall her i byen er litt "sossebil" (av mangel på noe bedre uttrykk) og wunderbaum ganske harry egentlig.
Forøvrig så vet jeg om de som putter wunderbaumen under matten i bilen for da lukter den mye svakere og den synes ikke![]()
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Nei,jeg klarer ikke disse duftene,da blir jeg kvalm:y4:
Så klart jeg har Wunderbaum i bilen!!!!
Jeg er jo (gammel) råner!
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
Er det noe jeg blir bilsyk av så er det wonderbaum.:f19: Så nei ikke noe lukt i bilen!
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Nei takk ikke noe duft her.
Men på sommeren kjøper vi "sommer spylevæske" og da kommer det deilig luft inn i bilen når vi har på spylevæske på ruta.
Det som er er fordel er at den forsvinner etter en liten stund.
:) Ha en fin dag :)
Helt enig :02:Opprinnelig lagt inn av sol
Jeg har lagt ut på en liten vandring, kommer kanskje tilbake en gang.......
Bokmerker (linker)