Jammen vokser den lille bolla nesten i samme tempo som det broren gjorde gitt... Han mangler to dager på 6 uker og er 57 cm lang og veier 6260 gram. Kevin hadde sin 6-ukerskontroll når han var 7 uker og da var han 59 cm lang og veide 6540 gram.
Helsesøster "wowet" over kurven som gikk rett til værs, men som hun sa; så lenge de bare får pupp spiller det ingen rolle. ellers sto alt bra til og han var frisk og rask. Legen kunne forsikre meg om at navlen (som jeg syntes er litt rar) helt sikkert kommmer til å bli normalHan har forøvrig en favoritt-side (det ble jeg oppmerksom på for 3-4 dager siden selv), så vi får gjøre en innsats for å rette på det sånn at han ikke blir flat på den ene siden... Heldigvis har han ingen problemer med å snu hodet andre vei, han bare vil helst ikke
![]()

Han har forøvrig en favoritt-side (det ble jeg oppmerksom på for 3-4 dager siden selv), så vi får gjøre en innsats for å rette på det sånn at han ikke blir flat på den ene siden... Heldigvis har han ingen problemer med å snu hodet andre vei, han bare vil helst ikke
Kevingullet juni-03 
Svar med sitat
3 år

Bokmerker (linker)