+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 16

Tråd: Har du vært i Bø sommerland?

Innmeldt
    Feb 2004
    Alder
    38
    Poengstyrke
    15

Har du vært i Bø sommerland?

Vi skal der i år, evt til neste år. Har ikke helt bestemt oss enda.
    Bare lurte på om noen av dere har overnattet i Bø? og hvilke plasser som er greie. Vi ønsker å leie hytte.
    Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    40
    Der har vi vært 2 somre på rad :02:

Husker ikke hva plassene het - for svigers stod for alt og det var en del kjøring til og fra.

men se her : http://www.sommarland.no/index.php/s...fo/overnatting

Her står det meste du trenger å vite :01:

Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret

Bloggen min
    Babe In Total Control of Herself

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    Vi var der for noen år siden, bodde på noen flotte hytter, langt oppe på et fjell/eller noe...hørte til et hotell hvis ikke jeg husker feil, men det er så mange år siden, det var i alle fall ikke i gengavstand fra Bø, tror det er mye hotel og hytter rundt der.

Klikk på kattene for tilbakemelding i dagboken min

Klem fra Tove, mamma til Thomas 24 , Daniel 17 og Sara 12

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    36
    Poengstyrke
    32
    Kari og jeg snakket om Sommarland i Bø på msn i går og hun hadde link til en camping der de hadde vært før som de var veldig fornøyde med. Det var teltplass, hytter, leiligheter osv.

Forøvrig så tenkte jeg å Kari å kanskje prøve å få til et treff der i sommer - mend så mange mix'ere som mulig (og mixebarn og evnt mixemenn) :03:

cammie Kevingullet juni-03 Chrisebolla april-06 :g10:

i cammies hode
    Lipgloss Girls

Innmeldt
    Aug 2004
    Alder
    48
    Poengstyrke
    9
    vi var på gårdsferie der.Leide ett gammelt lite hus på tunet på en går.Kuer og hester rundt oss.Kjempe flott.mener å huske at jeg søkte på gåtdsferie.
    Hvis det er en person du ikke liker, så er det ikke det mennesket det er noe galt med... Det du ikke liker, er den måten DU føler deg, når du er sammen med denne personen...

Mammaen til Gutt født 86. Gutt født 88.Gutt født 98 og gutt født 01:galsf:

Innmeldt
    Feb 2004
    Alder
    38
    Poengstyrke
    15
    Takker for svar og dytter opp, i håp om flere svar og navn på "hytteplasser".

Det hadde vært stilig å få til er treff der, hvis det er mange som legger veien innom der i år.
    Samboeren har lyst til å vente til neste år, men jeg har lyst til å reise i år.

Innmeldt
    Feb 2004
    Alder
    38
    Poengstyrke
    15
    Kanskje noen som vet om det er like maurtue der i juli, som det er i Dyreparken i Kristiansand samme måned???

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    20
    Bø i sommarland bodde vi på en skole eller noe lignende som om sommeren blir leid ut til ferierende. Det var veldig greit, men så er det en del år siden også da.
    4 barnsmamma

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    http://www.bocamping.com/

Vi har leid campingleilighet her. Var kjempefornøyd. Ganske små leiligheter - men veldig koselig uteområde. Stor lekeplass med trampoliner og hoppepute og masse annet. Badebasseng også på campingplassen. Bare et par minutters kjøring fra Sommerland - faktisk så er det gåavstand hvis man ønsker det.

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    33
    Poengstyrke
    21
    Vi var der for noen år siden, men bodde et stykke fra Bø...

Vrådal het det der vi leide hytte, og vi fikk fine hytter ;)

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    Du har også noe som heter Beverøya Camping (ikke sikker på om de har hytter). Så har du noen campingplasser i Gvarv (rett før Bø), og noen på veien mot Seljord (kanskje en 15-20 min fra Bø eller noe). Lurer på om den ene heter Hegna Camping.

Det er en campingplass nær sommerland som har hytter - husker ikke hva den heter - muligens er det Bø Camping.

Av hotell er det Bø hotell, Lifjell (10 min kanskje å kjøre fra Sommerland). Muligens kan du kontakte Høgskolen og høre om de leier ut studenthyblene på sommeren. (Det er iallefall et studenthjem med 5 min gange fra parken), og så ligger det ett nær sentrum - og et et stykke unna sentrum.

Jeg lurer på om det også er et vertshus eller noe, men det ble jeg litt usikker på. Vil tro det er mange som også leier ut privat for sommeren. "Vår" leilighet var iallefall til utleie hver gang de ikke hadde leieboere.

(Hvis du lurer så bodde jeg et steinkast unna sommerland i 2 år) :)
    Sist endret av Alfa; 22-05-06 kl 22:40.

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.

Hilsen Alfa

Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album

Innmeldt
    Apr 2002
    Poengstyrke
    11
    Vi var i Bø i fjor, og budde på Bø camping. Sidan vi var litt treige med å bestille endte det opp med at vi fekk leige campingvogn med trebu. Og det gjekk heilt fint.
    Vi kosa oss på campingen. Den eldste fekk bade kvar dag, der var stor leikeplass å leike på og om kveldane var det hest med kjerre der- så vi fekk oss nokre turer med den.
    Det var også fint i Sommarland. Bra at dei hadde koselige basseng for dei små, og i tillegg mange andre aktiviteter.

~Mamma til tre~

:g8:-00, :g8:-03, :g5: februar-06

Innmeldt
    Nov 2004
    Alder
    44
    Poengstyrke
    23
    Vi var der for en haug med år siden, bodde på Beverøya camping, men vi hadde campingvogn.
    Var superfornøyd med campingen der.

http://www.beveroya.no/Default.asp?bhcp=1

Innmeldt
    May 2003
    Alder
    43
    Poengstyrke
    12
    Vi bodde på Åsgrav camping, og var KJEMPEFORNØYD.. rolig campingplass for turtelduer som oss, deilig badeplass, vi hadde campingvogn, men tror de har hytter også.. Et stykke fra sommarland, men ikke så langt fra Bevercampen.. Men den var jo FULL av folk.. (er ikke så glad i tettpakkede campingplasser, jeg)...
    Hilsen Trebarnsmamma til
    15 år 17 år og 19 år

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    Henter fram denne :) Som jeg skrev i en annen tråd var vi der på fredag. Kjempedeilig i varmen. Det har kommet ganske mye nytt siden vi var der sist (3-4 år siden). MC tok det meste.

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.

Hilsen Alfa

Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist

Lignende tråder

1. Vi har vært på 5 års kontroll i dag.
    av Missy i kategorien Kontroller
    Svar: 19
    Siste innlegg: 29-11-05, 22:18
  2. Hva kan det ha vært
    av Uregistrert i kategorien Din helse
    Svar: 11