Vi skal der i år, evt til neste år. Har ikke helt bestemt oss enda.
Bare lurte på om noen av dere har overnattet i Bø? og hvilke plasser som er greie. Vi ønsker å leie hytte.
Vi skal der i år, evt til neste år. Har ikke helt bestemt oss enda.
Bare lurte på om noen av dere har overnattet i Bø? og hvilke plasser som er greie. Vi ønsker å leie hytte.
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
Der har vi vært 2 somre på rad :02:
Husker ikke hva plassene het - for svigers stod for alt og det var en del kjøring til og fra.
men se her : http://www.sommarland.no/index.php/s...fo/overnatting
Her står det meste du trenger å vite :01:
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Vi var der for noen år siden, bodde på noen flotte hytter, langt oppe på et fjell/eller noe...hørte til et hotell hvis ikke jeg husker feil, men det er så mange år siden, det var i alle fall ikke i gengavstand fra Bø, tror det er mye hotel og hytter rundt der.
Kari og jeg snakket om Sommarland i Bø på msn i går og hun hadde link til en camping der de hadde vært før som de var veldig fornøyde med. Det var teltplass, hytter, leiligheter osv.
Forøvrig så tenkte jeg å Kari å kanskje prøve å få til et treff der i sommer - mend så mange mix'ere som mulig (og mixebarn og evnt mixemenn) :03:
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
vi var på gårdsferie der.Leide ett gammelt lite hus på tunet på en går.Kuer og hester rundt oss.Kjempe flott.mener å huske at jeg søkte på gåtdsferie.
Hvis det er en person du ikke liker, så er det ikke det mennesket det er noe galt med... Det du ikke liker, er den måten DU føler deg, når du er sammen med denne personen...
Mammaen til Gutt født 86. Gutt født 88.Gutt født 98 og gutt født 01:galsf:
Takker for svar og dytter opp, i håp om flere svar og navn på "hytteplasser".
Det hadde vært stilig å få til er treff der, hvis det er mange som legger veien innom der i år.
Samboeren har lyst til å vente til neste år, men jeg har lyst til å reise i år.
Kanskje noen som vet om det er like maurtue der i juli, som det er i Dyreparken i Kristiansand samme måned???
Bø i sommarland bodde vi på en skole eller noe lignende som om sommeren blir leid ut til ferierende. Det var veldig greit, men så er det en del år siden også da.
4 barnsmamma
http://www.bocamping.com/
Vi har leid campingleilighet her. Var kjempefornøyd. Ganske små leiligheter - men veldig koselig uteområde. Stor lekeplass med trampoliner og hoppepute og masse annet. Badebasseng også på campingplassen. Bare et par minutters kjøring fra Sommerland - faktisk så er det gåavstand hvis man ønsker det.
Vi var der for noen år siden, men bodde et stykke fra Bø...
Vrådal het det der vi leide hytte, og vi fikk fine hytter ;)
Du har også noe som heter Beverøya Camping (ikke sikker på om de har hytter). Så har du noen campingplasser i Gvarv (rett før Bø), og noen på veien mot Seljord (kanskje en 15-20 min fra Bø eller noe). Lurer på om den ene heter Hegna Camping.
Det er en campingplass nær sommerland som har hytter - husker ikke hva den heter - muligens er det Bø Camping.
Av hotell er det Bø hotell, Lifjell (10 min kanskje å kjøre fra Sommerland). Muligens kan du kontakte Høgskolen og høre om de leier ut studenthyblene på sommeren. (Det er iallefall et studenthjem med 5 min gange fra parken), og så ligger det ett nær sentrum - og et et stykke unna sentrum.
Jeg lurer på om det også er et vertshus eller noe, men det ble jeg litt usikker på. Vil tro det er mange som også leier ut privat for sommeren. "Vår" leilighet var iallefall til utleie hver gang de ikke hadde leieboere.
(Hvis du lurer så bodde jeg et steinkast unna sommerland i 2 år) :)
Sist endret av Alfa; 22-05-06 kl 22:40.
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Vi var i Bø i fjor, og budde på Bø camping. Sidan vi var litt treige med å bestille endte det opp med at vi fekk leige campingvogn med trebu. Og det gjekk heilt fint.
Vi kosa oss på campingen. Den eldste fekk bade kvar dag, der var stor leikeplass å leike på og om kveldane var det hest med kjerre der- så vi fekk oss nokre turer med den.
Det var også fint i Sommarland. Bra at dei hadde koselige basseng for dei små, og i tillegg mange andre aktiviteter.
~Mamma til tre~
:g8:-00, :g8:-03, :g5: februar-06
Vi var der for en haug med år siden, bodde på Beverøya camping, men vi hadde campingvogn.
Var superfornøyd med campingen der.
http://www.beveroya.no/Default.asp?bhcp=1
Vi bodde på Åsgrav camping, og var KJEMPEFORNØYD.. rolig campingplass for turtelduer som oss, deilig badeplass, vi hadde campingvogn, men tror de har hytter også.. Et stykke fra sommarland, men ikke så langt fra Bevercampen.. Men den var jo FULL av folk.. (er ikke så glad i tettpakkede campingplasser, jeg)...
HilsenTrebarnsmamma til
15 år
17 år og
19 år
Henter fram denne :) Som jeg skrev i en annen tråd var vi der på fredag. Kjempedeilig i varmen. Det har kommet ganske mye nytt siden vi var der sist (3-4 år siden). MC tok det meste.
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Bokmerker (linker)