+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: Siv og Knut - en kjærlighetshistorie!!

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    13

Siv og Knut - en kjærlighetshistorie!!

I går natt satt jeg såg programmet Siw og Knut- en kjærlighetshistorie...På web tv ...og jeg fekk en mere forståelse for rusen/ det de drev med...Vi har selv en narkoman i familien og nå skjønner jeg hvor tøfft og hvor vanskelig det er å komme ut...
    Er det noen som fulgte med programmene??? Det siste ble sendt i går..
    Britt og de tre trollungene:01:

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    42
    Poengstyrke
    18
    Har sett siden jeg oppdaget denne serien, og har vel klart å få med meg 5 episoder tror jeg. Noen som vet hvor mange det var totalt?

Jeg har sett så mye av sånt, at jeg ikke har fått noe annet inntrykk etter å ha sett serien. Tar folk for det de er jeg. Jeg synes Knut har vært enestående oppi alt dette. Makan til tålmodighet!

In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost

Innmeldt
    Dec 2005
    Alder
    37
    Poengstyrke
    9
    Det var 6 programmer i den serien. Har ikke sett mer en den første. Men jeg kjenner litt til Knut irl.

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    40
    Har ikke fått sett en episode men har lest en del om de :02: er imponert jeg over styrken de finner i hverandre :02:

Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret

Bloggen min
    Babe In Total Control of Herself

Innmeldt
    Dec 2005
    Alder
    37
    Poengstyrke
    9
    Han er en liten luring. Så når en kjenner litt til bakgrunnen svelger en ikke alt. Men absolutt en flott historie slik den blir fortalt. Kjærligheten mellom de to er stor og ekte.

Innmeldt
    Jul 2005
    Poengstyrke
    10
    Jeg har sett alle 6 episodene, og det var litt av en historie, og en mann som Knut med den tålmodigheten og kjærligheten han har til sin kone, det skal man lete lenge etter :02:
    Og på toppen av det, så klarte han å bli rusfri, sjøl om hun fikk tilbakeslag, det vitner også om viljestyrke. Hans historie var jo at han var blitt hektet på morfin etter å ha fått ødelagt ryggen. Legen hans bare ga og ga, og når han måtte ha ny lege....ja da fikk han ikke mer..og da måtte han skaffe det på gata.
    Jeg har lagt ut på en liten vandring, kommer kanskje tilbake en gang.......

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    20
    Hvordan gikk det med dem tilslutt?

:) Ha en fin dag :)

Innmeldt
    Jul 2005
    Poengstyrke
    10
    Sitat Opprinnelig lagt inn av katinka
    Hvordan gikk det med dem tilslutt?
    Slutten har vel ikke kommet enda..... men jeg leste i et ukeblad nylig at de bodde i leilighet, og at Siv hadde gått på Subutex og vært rusfri i 6 mnd, og Knut hadde da vært rusfri i 2 år, men måtte fortsatt tigge for å ha nok å leve for....
    Jeg har lagt ut på en liten vandring, kommer kanskje tilbake en gang.......

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    Jeg vet ikke hvordan i alle dager jeg kom inn på dette (må ha trykt feil et sted), for jeg trodde det var et nytt innlegg og skulle si at det var dumt jeg ikke fikk sett programmet.

Det var iallefall mange brukere i denne tråden som har blitt borte. Kanskje vi kan lokke dem fram igjen :)

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.

Hilsen Alfa

Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    20
    En stund siden dette programmet gikk ja.:smile: Du får sette igang med lokkingen du, så kanskje vi får lurt dem inn hit igjen.:smile:

:) Ha en fin dag :)

Innmeldt
    May 2008
    Poengstyrke
    0

Uti vår hage?

De to (Siw og Knut) deltok jo i humorserien "Uti vår hage" !
    Veldig morsomt innslag, ligger på NRK (men kan ikke finne det igjen nå...! Har prøvd.)

Innslaget gikk ut på at de to drev en gård, og Knut lå litt i forkant for å gjøre livet litt lettere på gården...

Tror dette innslaget ligger som bonusmaterialet på DVD`en eller som ekstramateriale på NRK/humor.

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Knut Bjørnsen er død
    av Alfa i kategorien Media
    Svar: 8
    Siste innlegg: 17-11-08, 17:08
  2. Knut Nærum
    av link i kategorien Bøker
    Svar: 6
    Siste innlegg: 24-06-05, 17:42

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)