Undersøkelse: Hvordan bruker dere forumet?

+ Svar på tråd
Side 1 av 4 1 2 3 ... SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 49

Tråd: Når dere starter en tråd....

Innmeldt
    Jul 2005
    Poengstyrke
    10

Når dere starter en tråd....

Hva ønsker dere ut av trådens svar ? Hvis dere legger ut noe på forumet, som faktisk er åpent på world wide web ! Så er det vel for å få en tilbakemelding på det som dere deler med andre ? Eller er det bare for å dele, slik at man kan få trøst og medlidenhet, eller ros og smil ?

Min mening med å fortelle dere ting, er jo at jeg ønsker en mening om meg og mitt, både på en positiv og negativ måte. Har man ikke lov til å komme med sine meninger om en sak før man vet hele historien, hva om vedkommende som lager en tråd har fortalt alt man vil si....da har vi jo bare det å kommentere. Er det da plutselig ikke lov å komme med en oppfording eller kritisk mening fordi man ikke vet hele saken?

Hvordan bruker dere forumet ?
    Jeg har lagt ut på en liten vandring, kommer kanskje tilbake en gang.......

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Gutten
    Hva ønsker dere ut av trådens svar ? Hvis dere legger ut noe på forumet, som faktisk er åpent på world wide web ! Så er det vel for å få en tilbakemelding på det som dere deler med andre ? Eller er det bare for å dele, slik at man kan få trøst og medlidenhet, eller ros og smil ?

Min mening med å fortelle dere ting, er jo at jeg ønsker en mening om meg og mitt, både på en positiv og negativ måte. Har man ikke lov til å komme med sine meninger om en sak før man vet hele historien, hva om vedkommende som lager en tråd har fortalt alt man vil si....da har vi jo bare det å kommentere. Er det da plutselig ikke lov å komme med en oppfording eller kritisk mening fordi man ikke vet hele saken?

Hvordan bruker dere forumet ?
    Klart man får komme med sine meninger, men synes ikke du å at av og til kan man veie ordene sine litt? Ærligheten som du bruker er ikke alltid det rette, man skal ikke såre andre bare fordi man forbeholder seg retten å være ærlig!

Å hva slags lov er det du følger som til enhver tid skal få lov til å kritisere, oppfordre andre til egne levesett osv? Normal "folkeskikk" er vel kanskje noe av det en bør "kle" seg med ute i verden blant andre.

Som jeg har sagt før, jeg har å venner/familie som til enhver tid svare "jammen jeg er jo bare ærlig, er ikke det lov" Nei det er ikke alltid det, man kan ta såpass hensyn til andre at man faktisk sier noe annet enn sin ærlige mening hele tiden!!!! Det er ikke alltid den passer seg.

Men egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg gidder svare, for av erfaring piller du alt jeg sier i stykker og er overhode ikke villig til å se andre sider enn din egen!

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Jul 2005
    Poengstyrke
    10
    Lise.... jeg er en kverulant..... :03: Når jeg er i humør til det, så elsker jeg slike diskusjoner...... men jeg er egentlig en snill gutt da :06:

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Du manglet et alternativ: Alle valgene. :)

Innmeldt
    Jul 2005
    Poengstyrke
    10
    Sitat Opprinnelig lagt inn av sol
    Du manglet et alternativ: Alle valgene. :)
    Du kan hake av alle hvis du vil....:03:

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Lise.... jeg er en kverulant..... :03: Når jeg er i humør til det, så elsker jeg slike diskusjoner...... men jeg er egentlig en snill gutt da :06:
    Jeg er å en kverulant, tru det om du vil

Men det er ikke alltid det passer seg å kverulere - :06:

Innmeldt
    Jul 2005
    Poengstyrke
    10
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Lise
    Jeg er å en kverulant, tru det om du vil

Men det er ikke alltid det passer seg å kverulere - :06:
    Det er så, men så var det det med øyet som ser da....

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Lise.... jeg er en kverulant.....
    ...og akkurat derfor prøver jeg å holde meg langt unna kveruleringsinnleggene dine. Jeg liker ikke at folk kverulerer kun for å kverulere, liksom.

Innmeldt
    Jul 2005
    Poengstyrke
    10
    Sitat Opprinnelig lagt inn av sol
    ...og akkurat derfor prøver jeg å holde meg langt unna kveruleringsinnleggene dine. Jeg liker ikke at folk kverulerer kun for å kverulere, liksom.
    :01: Jeg gjør jo ikke det bestandig da, men noen ganger så blir jo noen fyret opp veldig av det jeg mener.....og da kan det hende jeg setter ting på spissen. Men ønsker ikke å såre noen, men står for meningene mine ja.

Men det er veldig mange innlegg jeg leser men velger å la være å si min mening på, nettopp fordi det kan bli tolket som sårende at jeg har den meningen....
    Men det er jo gøy å diskutere litt også da....

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Jeg lager tråder og svarer på tråder av forskjellige grunner og alt kommer an på situasjonen ;)

Men, hvorfor kommer denne tråden straks etter at du får bittelitt kritikk for måten du svarer på? Jeg må faktisk innrømme at jeg kjenner at jeg blir en smule irritert. For ikke nok med at du faktisk klarer å kritisere både den som startet den andre tråden, så kritiserte du faktisk hvordan andre svarte. Straks det kommer kritikk rettet mot deg - kommer en slik tråd, hvor du liksom skal ha frem at at resten av oss er kosemosere som ikke sier meningene våre, eller tåler å høre at noen er uenig med oss.

Vi har hatt denne diskusjonen uttalige ganger og temaet er vel bortimot utdebatert.

Jeg må bare få si at jeg ikke skjønner hvorfor du velger å starte en kverulantgreie i en tråd hvor det faktisk er snakk om samlivsbrudd, det er for meg uforstålig, det er dirkelte ufint og ufølsomt.

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Du skriver så mye penere enn meg det jeg å mener =)

Mer rund i kantene du Kari, mens jeg er mer krass - men å så enig jeg er i dine gyldne ord =)

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    :01: Jeg gjør jo ikke det bestandig da, men noen ganger så blir jo noen fyret opp veldig av det jeg mener.....og da kan det hende jeg setter ting på spissen. Men ønsker ikke å såre noen, men står for meningene mine ja.

Men det er veldig mange innlegg jeg leser men velger å la være å si min mening på, nettopp fordi det kan bli tolket som sårende at jeg har den meningen....
    Men det er jo gøy å diskutere litt også da....
    Diskutere er gøy ja, men da må det også passe hvor man gjør det, og du har det med å tre meningene dine overhodet på oss de stedene det ikke passer inn.

Innmeldt
    Oct 2003
    Alder
    31
    Poengstyrke
    23
    jeg synes man bør være litt forsiktig med hva man sier til hvem, og kanskje tenke seg litt om.. man kan jo faktisk skremme vekk nye medlemmer..

mara

Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    40
    Jeg bruker forumet til det meste.. spesiellt for å få støtte og gi støtte ...de som er faste her inne anser jeg som mine venner og oppfører meg deretter

Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret

Bloggen min
    Babe In Total Control of Herself

Innmeldt
    May 2006
    Alder
    30
    Poengstyrke
    7
    Jeg er ganske ny her, men har blitt så utrolig godt mottatt... Så bruker forumet te å lufte problemer, få veiledning og støtte og gi støtte,hjelp der jeg føler jeg kan.

Folk må gjerne ha meninger om hva jeg velger å dele og ikke, og det respekterer jeg fullt ut, og tar gjerne imot tilbakemeldinger hvis folk mener jeg blander meg inn der jeg ikke burde. Men står allikevel sterkt på den jeg er og de valgene jeg tar, men føler at et viktig nøkkelord er (hvertfall for meg) respekt!

Å ser frem mot flere diskusjoner, koseprater og alt annet som hører med!:02:

...:: stolt mamma til guttungen05 og minstemann09 ::...

+ Svar på tråd
Side 1 av 4 1 2 3 ... SistSist

Lignende tråder

1. Når starter dere jula?
    av Ina i kategorien Jul
    Svar: 16
    Siste innlegg: 09-11-08, 20:11
  2. Slik starter du pottetrening
    av Lise i kategorien Barn
    Svar: 12
    Siste innlegg: 16-11-06, 21:30
  3. Når maskinen starter...