+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Danmarkstur på oss

Innmeldt
    Feb 2004
    Alder
    38
    Poengstyrke
    15

Danmarkstur på oss

Det blir rett og slett en Danmarkstur på oss i år. Like greit det som å reise på ferie i Norge.
    Hadde jo tenkt Bø i Telemark, men får ta det neste år.

Vi vil overnatte i Blokhus, (Feriesenter Nordsøen). Noe som har vært der????

Vi vil bare ha 2 overnattinger, det holder for Joachim. Han kommer nok til å bli sliten av alle de nye opplevelsene og inntrykkene.
    Den ene dagen vil vi tilbringe i Fårup sommerland, så vi får håpe på fint vær!

Gleder meg allerede. Dette blir første ordentlige familieferien vår.
    Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    Danmark er jo flott, og Fårup er en kjekk plass, det er jo ikke langt fra Blokkhus...husk badetøy

Klikk på kattene for tilbakemelding i dagboken min

Klem fra Tove, mamma til Thomas 24 , Daniel 17 og Sara 12

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    40
    Ikke kjent der tror jeg... lenge siden jeg var i danmark sist :04:.... meeeeen, jeg tror dere kommer til å kose dere masse :02: Danmark er flott å feriere i :01:

Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret

Bloggen min
    Babe In Total Control of Herself

Innmeldt
    Feb 2004
    Alder
    38
    Poengstyrke
    15
    Takk for det.
    Ja det er flott å feriere i Danmark. Og så er det så lite kjøring for å komme dit. Kjekt med ferja nå man har en gutt som blir bilsjuk! Og alle de fine veiene i Danmark.
    Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    15
    Sitat Opprinnelig lagt inn av merete n
    Takk for det.
    Ja det er flott å feriere i Danmark. Og så er det så lite kjøring for å komme dit. Kjekt med ferja nå man har en gutt som blir bilsjuk! Og alle de fine veiene i Danmark.
    Så koselig det høres ut. Vi var jo netopp i Danmark og med to unger som blir bilsyke så så jeg veldig mørkt på det siden det ble ca. 3 timers kjøring. Men det var ingen antydning til syke unger, så i Danmark er det ingen fare med masse kjøring. Tror nok det kommer til å gå veldig fint

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    37
    Blir deilig med en ferietur. Det blir vel fint lite av sånt på oss i år. Håper dere får det kjempefint!!
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

+ Svar på tråd

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine