Jeg hadde problemer med å få tak i men fikk kjøpt litt på Hennes & Maurits. Ellers så ble det litt vanlig tøy i store vide fasonger.
Som Tove skev i sitt innlegg så er det en butikk i Stavanger. Forge svangerskap kjøpte min mann en finbukse til min fødtselsdag der (jeg hadde klaget en stund over at jeg ikke hadde klær), den koster ca 7-800 kr. :o Jeg fikk mildt sagt sjokk. Jeg synes det er altfor dyrt for en bukse til normalt og når den kun er for en liten sesong er det spinndyrt.
I Ålborg i Danmark er det en mammabutikk med klær til passelige priser, fra den har jeg nå fått meg en beige buske og en kjempesøt topp, som blir søtere etter som magen vokser. kun kr. 198 pr.stk. Det synes jeg er passelig pris for tøy til gravide.
4 barnsmamma
Ja og behov for 22 timer søvn i døgnet... :-?Opprinnelig lagt inn av Maria
Blogg: http://turvid.blogspot.com/
Ja og behov for 22 timer søvn i døgnet... :-?[/quote:8c53597a58]Opprinnelig lagt inn av turvid
Huff, det hørtes ikke bra ut. :-?
4 barnsmamma
Ja og behov for 22 timer søvn i døgnet... :-?[/quote:9c0ebad01c]Opprinnelig lagt inn av Chamilla
Huff, det hørtes ikke bra ut. :-?[/quote:9c0ebad01c]
Jeg gjør det ikke flere ganger.
Blogg: http://turvid.blogspot.com/
Det sa jeg o itte 1 mann, for da låg jeg stort sett, men her sitter jeg med 3. mann i magen. :o
4 barnsmamma
Det er vankelig å fine klær, men det har kommet et nytt merke som også har klær til gravide og hvor prisene er mye lavere.
Det heter Fritti Design og har forhandlere over hele Norge.
Jeg var vel ut og leitet et par ganger.. kom alltid tomhendt hjem.. med klær som ble mer og mer tydelig for trange...
Endte opp i ei mamma-snekkerbukse som jeg til slutt fant som ikke så heeeelt forferdelig ut... :-?
Men nå ser jeg jo en masse gravide som går i helt nydelige klær??
Jeg ville jo mer enn gjerne gå rundt og strutte med magen, i fine klær, men i den mamma-snekkerbuksa... tja, følte meg ikke helt ovenpå hele tiden :roll:
Så neste gang (om noengang) da skal jeg nok lete opp noe finere, for som noen av dere sier, det finnes jo 8)
Er dette homeparty eller er det butikk?Opprinnelig lagt inn av Selini
Den hele sorte dressen hos H&M var kjempefin på, jeg kjøpte den ikke for det blir for mye arbeid når en skal på do. :lol: Etter litt tenking vurderer jeg å kjøpe den alikevel. :)
4 barnsmamma
Jeg kjøpte en bukse på H&M når jeg var gravid. Ellers så kjøpte jeg noe på eBay. Mye bedre utvalg der.
Men jeg syns også det er vanskelig å finne sommertøy til ammende. Syns ikke det er best utvalg av bikinier og topper til slikt formål.
Silje f. 21/3-06
http://www.tippinga.net/gameboss/alb...0626224736.jpg
&
halvtidsmamma for min manns gutter født 1994 og 1996
Jeg hadde også prblm med å fine - normale - og ikke steindyyyyre klær da jeg var gravid.
Jeg bestemte meg for å gjøre noe med det, og det gjorde jeg.
Har selv begynnt å selge mammaklær på nett, - normale klær til en rimelig penge!:03:
Det er helt elendig utvalg av mammaklær! Jeg fant nesten ingenting da jeg var gravid. Det ble for det meste joggebukser (jobba ikke så da gjorde jo ikke det noe) også fant jeg noen fine, litt lengre gensere jeg kunne bruke, som jeg også kan bruke nå. Men, jeg skulle i jubileum bare noen uker før termin og skulle se om jeg fant meg noen pene klær. Kunne jeg bare drømme om!
Lindex har også mamma klær, der kjøpte hege en del ... ellers så har vi vel en butikk her i Bergen som selger klær til mor og barn...... men det var flere å velge mellom da jeg var gravid men det er jo over 20 årsiden......![]()
mamma til 3 store barn,
Hege 27 ,gift m/Øyvind
Erlend 23, Cecilie 21,samboer m/Jan Erik:me7:
Mormor til storebror Mathias 3 år
og lille Emma:carriage:
Bokmerker (linker)