Får barna deres fluortabletter, og vil artikkelen under gjøre at du revurderer det?
Kinesiske undersøgelser har givet os forøget information om virkningen af fluor på børns intelligens (17). På en international konference om fluorforskning i Beijing i Kina i september 1994 blev der fremlagt forskning der viser at børns intelligenskoeficient (IQ) er lavere i områder hvor der er mere fluorose.
http://www.tenneroghelse.no/default....=34&article=17

Hilsen Alfa
Svar med sitat

Kevingullet juni-03 

Broren min og...Han fikk til og med GULLTANN da han var 17 år. De to yngste fikk fluor fordi mamma slo i bordet til pappa pga. meg og broren min sine tenner. De har ingen hull
Jeg er snurt fordi jeg aldri fikk fluor. Jeg går til tannlegen en gang i året og har hull hver eneste gang enda jeg pusser morgen og kveld, skyller med fluor og bruker tanntråd. Ikke drikker jeg brus og juice utenom måltidene heller. Er det noe mitt barn skal slippe dersom det er mulig, så er det å få slike tenner som meg. Tror det er mye annet som er farligere enn fluortabletter ja. Regner med det er trygt siden myndighetene tillater salg.

Bokmerker (linker)