Nå har jeg begynt å steke kyllingen - håper ikke jeg skulle gjøre noe fancy med den også???
*løper opp på kjøkkenet for å snu på kjøttet i pannen*
Nå har jeg begynt å steke kyllingen - håper ikke jeg skulle gjøre noe fancy med den også???
*løper opp på kjøkkenet for å snu på kjøttet i pannen*
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Ikke noe fancy - litt salt og pepper gjør susen ;) - og hvis du husket å banke den litt så er det flott, men ikke noe krise hvis du glemte det ;)
http://www.barnemix.no/skravlemix/showthread.php?t=9061
Her er forresten oppskrifta på hele sulamitten - men si i fra hvis du vil ha mer inngående forklaring :03:![]()
jeg gav den en omgang og salt og pepper har den også fått... Så da går jeg opp og snur litt igjen jegMå steke i tre omganger tror jeg...
Er det noe mer jeg kan gjøre i kveld? Pastaen bør kokes i morgen eller?
cammie
Kevingullet juni-03
Pastaen er greit å vente med til i morgen ja. Men du kan godt lage krutongene i dag.
Kutt loffen opp i passe små terninger, vend dem i litt olje og stek dem på et stekebrett i ovnen på 180 grader til de er sprø og gyldne - husker ikke helt hvor lenge 5-10-15 minutter sjekk dem ofte ...... for det skal ikke væle indelklutongel........![]()
Opprinnelig lagt inn av Kari
![]()
cammiemannen spurte forresten hva det var som gjorde at jeg måtte reise til flere butikker. Jeg svarte rødløk og basilikum. Og hva sa cammiemannen da...? "Hun Kari har alltid så mye rart for seg altså" også tenkte han litt og sa; "jeg angrer for at jeg ikke smakte på det derre grønn gugge-opplegget - jeg burde jo smakt liksom"![]()
oj - på tide å snu litt kylling igjen tenker jeg :06:
cammie
Kevingullet juni-03
Grønn gugge greiene kan han virkelig angre på at han ikke smakte ja :03: Spør han om han nå har lært at når Kari serverer så smaker Cammiemannen?![]()
Og da ble jeg nyskjerrig - hva er det grønne gugge-greiene for noe da
Pastasalaten hørtes herlig ut forresten.
Jeg får spørre han når fotballen er ferdig :03: Eller, da skal han legge melismonsteret hadde jeg tenkt![]()
Jeg hadde rotet bort loffen, men fant den til slutt så nå har jeg begynt å skjære skiver og skal lage krutonger tenkte jeg. Og hvis jeg fortsetter å løpe opp og ned hit så risikerer jeg vel både indel-klutongel og å bli sprek![]()
cammie
Kevingullet juni-03
Grønn gugge greiene er rett og slett en blanding av fetaos, avocado, rødløk og pinjekjerner som jeg bruker lage til grillet kylling. Her i huset blir det sure miner og lite fornøyelig middag dersom vi har grillet kyllingfile uten grønn gugge. :01:
*bare sjekker om jeg la igjen brødkniven her hos dere*
cammie
Kevingullet juni-03
Jepp, da var det i morgen og jeg kom på at jeg ikke vet åssen jeg skal lage det derre fåkkatsja-brødet![]()
cammie
Kevingullet juni-03
Biip eller pling meg når du er her så skal du få den lange vanskelige oppskriften :01:
http://www.barnemix.no/skravlemix/sh...ad.php?t=21562Opprinnelig lagt inn av cammie
Her er ca oppskriften min - men jeg er hjemme alene og later meg i dag :03: så bare mas hvis du vil ha litt mer forklaring :01:
Bokmerker (linker)