Hvilken bok leser du akkurat nå, eller hvilken leste du sist?
Hvilken bok leser du akkurat nå, eller hvilken leste du sist?
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Leser: Hulebjørnens klan, Storgårdsfolk, Amulettens kraft, Bergfoss, Havets datter, Hannah og leter etter flere bøker i serien jeg fikk av turvid. Pluss skolebøkene mine da....
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Leser ikke bøker. Jeg venter på filmen. :oops: :lol:
:j4: Annette :smilie_girl_244:
Veronika 10 år :smilie_girl_275:
Eh, det blir ikke så mye lesing akuratt nå, men den forge var The last time they met av Anita Shreve, rett og slett for å trene litt på engelsken og så var dette en bestseller da.
4 barnsmamma
Siste boka jeg leste må ha vært "Huset med den blinde glassveranda" av Herbjørg Wassmo. Det er nå snart 3 år siden ettersom det var pensumbok i norsk (generell studiekompetanse almenn fag.). Den var bra også.
Leser ikke bøker lenger, ettersom det er så greit å se filmen istede når de kommer ut. Leste mye før,(før barna kom til) men da hadde jeg kanskje bedre tid ;)
Jeg leste i skolebøker :s :S hehe![]()
Jeg heter Tonje og er 13 år.. på fritiden driver jeg med friidrett og sang![]()
Leser interiørkunnskap så det suser :roll:
Og "drømmen om ett nytt liv".. som mamma har fått i bokklubben..
Lise - leser om ayla du nå da? :green:
Har ikke lest en bok på månedsvis :roll: Bruker all tid på datan nå. Men sist leste jeg en krim av Iris Johansen, og har en ulest liggende som jeg skal ta med meg på sykehuset på tirsdag. For da skulle det bli god tid til å lese siden det ikke er en data i nærheten.![]()
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Lese bok ??? - hva er det ??? :what:
Klem fra Rannei
gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09
:klovn:
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Hmmmh, siste boken jeg leste var faktisk Pappaboken av Finn Bjelke :oops:
Ellers så blir det lest veldig lite bøker for tiden. Har en bok liggende som jeg ikke har lest ferdig "Dreamcatcher" av Stephen King. Så forøvrig filmen og mistet lysten på å lese ferdig boken... :roll: Egentlig så elsker jeg Stephen King bøker og leser dem stort sett på engelsk.
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Jeg leser Hundene i Riga av Henning Mankell
Har lest flere bøker av han. Syntes han er kjempe flink.![]()
For de som ikke vet det er det krim
:) Ha en fin dag :)
Jepp - fikk endelig finger'n ut til å begynne på den...Opprinnelig lagt inn av Ayla`s mamma
![]()
Hmm - er det bare jeg som ikke leser slike seriøse saker her?
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Bokmerker (linker)