huff, blir lest ALT for lite med meg. Jeg elsker å lese bøker, men har ikke samvitteghet til å sett meg ned med andre bøker nå når jeg studerer....
Akkurat nå leser jeg Psykologi, og skulle ønske jeg ikke gjorde det...
huff, blir lest ALT for lite med meg. Jeg elsker å lese bøker, men har ikke samvitteghet til å sett meg ned med andre bøker nå når jeg studerer....
Akkurat nå leser jeg Psykologi, og skulle ønske jeg ikke gjorde det...
Jeg har akkuratt lest ferdig Alkymisten av Paulo Coelho, og kan virkelig anbefale den!! Og nå holder jeg på med den siste til Harry Potter, på engelsk, selvsagt.... :) Er i det hele tatt en skikkelig lesehest.
wenche :queen:, stemor til Atli :vinke03: 6 år
...har du på nattbordet ditt for tiden?
Jeg er nettopp ferdig med Beindoktorens datter av Amy Tan - ble litt skuffet over den for jeg har slukt de tidligere bøkene hennes.
Nå har jeg startet på Fakta om Finland av Erlend Loe. En fantastisk morsom bok. Jeg ler høyt i senga når jeg leser :grin2:
Ingen bok på nattbordet mitt for tiden. Kun vekkerklokke, et bilde av cammiemannen og en sånn tannbeskyttelsessak fordi jeg gnisser tenner om natten...
Men, i bokhylla står det noen bøker og venter da; blant annet et par Stephen King bøker som jeg ikke har fått lest ennå. Tror forresten ikke jeg har lest en eneste skjønnlitterær bok etter at Kevin ble født jeg :o ... I "gamle dager" ble det gjerne et par bøker i uka :)
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Jeg har ingen bøker på nattbordet mitt. Kan faktisk ikke huske sist jeg leste en bok :eek:
Men i ferien satser jeg på å få lest litt igjen.
Klem fra t.
Har en liten solstråle født i mai 2002.
Ingen bok for øyeblikket.
4 barnsmamma
Jeg har ikke noe bok på nattbordet, for jeg leser aldri på senga. Det får jeg ikke til. Men på bordet ved godstolen derimot ligger nå "Catch" av Stein Morten Lier. Den er helt ny og skrevet av en bekjent av meg. En krim bok.
Ingen bøker akkurat nå, men jeg har nettopp lest to spennende bøker jeg fikk av Lise. :) Aner ikke hva de heter....
Sist endret av turvid; 30-06-04 kl 23:04.
Blogg: http://turvid.blogspot.com/
Nylig ferdig med sistebok i Hulebjørnensklan.....
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Hemmelig beundrer, av Patrica MacDonald (Thriller)Opprinnelig lagt inn av lilu
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Jeg har akkurat begynnt på Vilspor av Henning Mankell.
Har bestemt meg for å lese alle bøkene hans.
:) Ha en fin dag :)
jeg prøver å få tid til å lese i den barnematboka jeg har lånt hos SOL!
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
Holder på med serien "Huset Arent" av Bente Pedersen. Husker ikke hvilket nr det er. Får nesten aldri tid til å lese lenger, før las jeg mye bøker.
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
Alkymisten, av Paulo Cohello.
Leser den for n`te gang... Den er bare kjempegod. Historien er herlig å lese og når det gjelder filosofien i historien så stemmer den veldig overens med min livsfilosofi, og jeg ser stadig nye ting i boken ettervert som jeg utvikler megselv også. :)
Det er en fabel om en gutt som satser alt for å følge drømmene sine, og hvordan universet støtter ham i ferden og gir ham tegn, og hvordan det sitter ham på prøve når han er i ferd med å oppnå drømmene sine for å være helt sikker på at han er i stand til å takle å oppnå det han drømmer om.
You can’t go around being what everyone expects you to be, living your life through other people’s rules and be happy and have inner peace.
---Dr. Wayne Dyer
Bokmerker (linker)