Da er pergotimekur nr 4 i gang og jeg fikk ikke tante rød på besøk etter sist gang jeg tok pergotime. Det ble vel ikke noe eggløsning da så vi får prøve nå og se om det blir julaftenbaby![]()
Da er pergotimekur nr 4 i gang og jeg fikk ikke tante rød på besøk etter sist gang jeg tok pergotime. Det ble vel ikke noe eggløsning da så vi får prøve nå og se om det blir julaftenbaby![]()
Nicholay 20.Februar 2002 :hi5:
Katrsiv & Jørn Gisle :love11: gifter oss den 23. juli 2005
Lykke til.Håper det "klaffer" denne gangen da.
:j4: Annette :smilie_girl_244:
Veronika 10 år :smilie_girl_275:
Lykke til!
Bubble:03: mor til
Mads-91, Marte-93 og Frida-03
:seng: Lykke til!!!
-Tone-
Lykke til...
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Lykke til
4 barnsmamma
Lykke til! Dobbel kur?
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
masse lykkeønskninger fra meg til deg :pinkhear:
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
Lykke til
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
Lykke til :rosa:
Helene
![]()
Ja Poopsi det er dobbelkur denne gangen også. Jeg leste på bruksanvisningen og der står det at du bør helst ikke bruke pergotime hvis du har cyster på eggstokkene for det kan forsterke risikoen for eggstokkreft. Jeg blir nesten skremt jeg for det er jo legen på sykehuset som anbefalt de fra første gang vi var der. Det ble tatt grundige undersøkelser osv før jeg fikk noe utskrevet. Men heldigvis så var de godartet
Jeg har i hvertfall hatt skikkelig sting og stikking på høyre side idag, mye luft i magen for tida og humøret er ustabilt. Og det kommer av pergotimen. Så vi får håpe det klaffer denne gangen eller så må vi vente til etter bryllupet. Jeg vil ha litt figur til den dagen.
Nicholay 20.Februar 2002 :hi5:
Katrsiv & Jørn Gisle :love11: gifter oss den 23. juli 2005
Katrsiv, i tilfellerottefell, det er fint å gifte seg med mage også :pinkhear:
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
Ønsker dere masse lykke til!
riktig lykke til!!!:klappe1:
Elias :he8: - juni- 03 and me'gals :g8: :g8: -16.des. -05
Bokmerker (linker)