http://www.hardangertun.no/
vi var her en tur i sommer.
Helt ok, veldig flott natur der da:03: , parken var så som så.Ikke så veldig mye aktiviteter. Mest badebasseng.
noen andre som har vært her?i Kinsarvik
http://www.hardangertun.no/
vi var her en tur i sommer.
Helt ok, veldig flott natur der da:03: , parken var så som så.Ikke så veldig mye aktiviteter. Mest badebasseng.
noen andre som har vært her?i Kinsarvik
Ha en fin sommer:05:
Har ikke vært der, men så jo ganske bra ut,-og siden du sier at det er mest badebasseng passer det sikkert godt for dem som har "badeløver" da!!
-Tone-
Syns det så bra ut jeg :02: men det har kanskje litt å si på alder og lyst :03:
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Dem lever visst av tyrismen der inne.
Det var to eller tre campingsteder på den lille plassen med fine hytter og kort vei til parken da.
En stor Sparbutikk der de solgte både verktøy og klær.
Pluss to tre souvenirbutikker![]()
Veldig koselig altså!:)
Ha en fin sommer:05:
Hovednæring i Kinsarvik er kommuneadministrasjonen og bestikkfabrikken (Hardangerbestikk):03:
Men flott er det der, uten tvil.
Hilsen meg som er på ferie på Lofthus nå (i samme kommune..):05:
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Jeg har vært i Kinsarvik,jobbet i 1980 i Ulvik i Hardager...nyderlig med fruktblomstring og mye mer.Kinsarvik dær var vi bare en lynvisitt,husker ikke så mye av den turen...;)var bare 20 år da. Hardangerbestikk har jeg også, som vi fikk i bryllupsgave, det er 19år siden, den 24 i denne mnd.:05:
Jeg har vært der flere ganger...
Når jeg var liten reiste vi med båt inn der, og jeg likte meg kjempe godt der...
Og for noen år siden var vi og et vennepar der med barna... Tror Lisa var 3-4 år... Vi koste oss da og vi ;) Og nå har de jo fikset enda mer opp leste jeg i reklamen som kom i posten....
Har flere vennepar som skal innover der i helgen faktisk ;)
Bokmerker (linker)