f** for andre gang forsvant alt jeg skrev, er jo bare tull med sidene her for tiden, får hele tiden at siden ikke kan vises, og error :ga6:
Turvid - eller andre:
jeg har Nokia 6230i - men vil ha ny, hva er bedre og ikke minst nyere enn denne?
f** for andre gang forsvant alt jeg skrev, er jo bare tull med sidene her for tiden, får hele tiden at siden ikke kan vises, og error :ga6:
Turvid - eller andre:
jeg har Nokia 6230i - men vil ha ny, hva er bedre og ikke minst nyere enn denne?
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Hva har du lyst på da?
Blogg: http://turvid.blogspot.com/
Nokia, liker kun det - er det noen som er like bra som nokia?
Iallefall noe nyere og bedre.
Kan man få større minnekort til sony ericsson k750i?
Jeg er kjempefornøyd med min sony ericsson w810i.:02: Til den følger det med 512 mb minnekort, men det er mulig å utvide helt til 2 gb.
Gubben klager(selv om det er min mobil) over dårligere kamera og video enn hans nokia N70. Men jeg kjøpte ikke mobilen pga kamera denne gangen. Den har fin radio og mp3 spiller, og er lett å bruke, god å skrive meldinger med osv.
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Jeg ville også bare ha Nokia før.
Men kjøpte med sony ericsson i fjor og er veldig fornøyd med den. Og jeg ble fort vant til en annen meny.
Jeg har k75oi
Akkurat nå hadde jeg nok skaffet meg en (fungerende) 6280 eller en 6103 (tror jeg). Men jeg har 6130i som jeg liker og 6101 som jeg ikke har prøvd enda. Gubben har N70 og liker den. N80 ser også veldig fin ut.
Det samme skjedde meg. Jeg ville kun ha Nokia til noen lurte meg til å kjøpe 3g telefonen Sony Ericsson K600i til jul i fjor. Å nå som jeg er blitt vandt til den så er den faktisk ålreit. Hatet Ericsson før fordi jeg aldri forsto menyene der, men denne er det ingen problemer med. Som jobbtelefon har jeg en Sony Ericsson k700i.Opprinnelig lagt inn av Dirgni
Vet liksom ikke helt hva jeg vil ha, de er jo sinnsykt dyre de telefonene. Skal du selge noen av dine?Opprinnelig lagt inn av turvid
Snakket med ei av de på jobben ang 6280 og hun hadde visst akkurat hatt problemer. Men det var pga gammel software, så når den ble oppdatert så fungerte telefonen helt supert og hun synes den har alt man trenger og mer.:)
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Sorry - jeg trenger alle 5! :06:Opprinnelig lagt inn av Lise
Ja det skjønner jegOpprinnelig lagt inn av turvid
![]()
Ingen som hadde noe å anbefale av nyere nokia telefoner?
Nokia 6103
den har jeg kjøpt og er veldig fornøyd....
Nokia 6103-telefonen: Sofistikert, spontan, selvsikker.
Hold forbindelsen – ganske enkelt
Med Nokia 6103-telefonen får alt plass i håndflaten – med det nyeste innen trådløs Bluetooth-teknologi holder du enkelt kontakten med venner eller familie.
Øyeblikkelig glede
Har du noe spesielt å si? Med det nye og intelligente Nokia Xpress-lydsystemet blir det morsomt og enkelt med meldinger: Spill inn en talemelding og send den øyeblikkelig til alle vennene dine.
Selvsikkerhet
Det eksterne displayet fungerer også som søker, slik at du kan ta selvportretter – alene eller sammen med venner – mens du kan ta "vanlige" bilder med det interne displayet.
Egenskaper:
*VGA-kamera
*Innvendig display med 65.000 farger
*Bluetooth
*Stereo FM-radio
*MP3-ringetoner
*EDGE (raskere dataoverføring)
*Triband (kan også brukes i USA)
Jeannett snart 7 år :dust:Brage-Emil
er den nyere og bedre enn min?
Æ kjøpte Nokia 6103 i vår, og den byttet jeg ut i går. Det er en fin telefon og har klapplokk akkurat som æ ønska mæ, men alt for lite minne.
I går kjøpte æ Ericson k750i, og tror nok jeg blir mye mer fornøyd med den. Hadde jo en k700i, og den var bra.
Denne har da ekstra minnekort og 2.0 mp kamera. Det er jo ikke noen klapptelefon da, men tror jeg blir kjempe fornøyd angående bilde kvalitet og filmsnutter.
Bruker ikke mp spiller og radio, men det er jo der.
Forhandleren anbefalte Nokia 6280, men jeg synes det ble mye penger å legge i en telefon som det ikke var noe spesielt bedre med etter mitt behov.
Jeg betalte 1 krone for ericson og måtte betale 1200 kroner for nokiaen.
Bokmerker (linker)