Nokia 6103 var ny i vår, men som jeg sier så tror jeg ikke den er spesielt bedre fordi dette er en telefon for de med svært enkle behovOpprinnelig lagt inn av Lise
![]()
Nokia 6103 var ny i vår, men som jeg sier så tror jeg ikke den er spesielt bedre fordi dette er en telefon for de med svært enkle behovOpprinnelig lagt inn av Lise
![]()
jeg er mega fornøyd med telefonen! har prøvd både sony ericsson, simens og samsung! Å JA JEG SKULLE ALDRI HA NOKIA TLF MER! MEN ENTE OPP MED DEN OG jeg har aldri vært så fornøy før jeg! Kjøpte den for 2 uker siden!! å er kjempe fornøyd! fordi jeg trenger ikke det som er det nyeste på markedet!! heheheh
Jeannett snart 7 år :dust:Brage-Emil
jeg trenger heller ikke det som er nyest på markedet, men siden min er ganske ny men batteriet er skit dårlig, så vil jeg ikke kjøpe noe som er dårliger eller eldre enn min
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
det forstår jeg!!:03:
Jeannett snart 7 år :dust:Brage-Emil
Synes også telefonen er bra, men ønsket meg en med bedre minne for bilder og lyd. Og litt bedre fungsjon på msn. Var ikke rette telefon å bytte til fra en ericson k700i, og derfor ble jeg litt skuffet.Opprinnelig lagt inn av ntnjen
Men en fin og enkel telefon.
Bokmerker (linker)