Hvor ofte bruker dere kjøtt deig til middag?
En gang i uken
To ganger i uken
Tre ganger i uken
Fire ganger i uken
Fem ganger i uken
Seks ganger i uken
Hver dag
En gang i mnd
To ganger i mnd
Aldri
Vi bruker det egentlig ganske ofte. Lager en del gryteretter o.l. her som krever kjøttdeig enten i form av kjøttkaker eller bare farsedeig.
Det er litt opp og ned men som oftest blir det 2-3 ganger i uka her. Har hatt en periode nå som jeg ikke har laget så mye middag, men kjøpt ferdigretter i stede :04:
Det blir nok fort 2-3 eller flere ganger i uka ja... gryteretter, spaghetti, taco, lasagne og diverse andre former blir alt med kjøttdeig. Stemte altså 3 ganger i uka, men det er da uker det blir mer gitt...
Sist endret av cammie; 16-08-06 kl 16:02.
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
To ganger i mnd. skrev jeg og det synes jeg er nok..
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Blir nok en to tre ganger i uken her også.......
Jøss, hva lager du til middag? Vil gjerne ha tips :)Opprinnelig lagt inn av Poopsi
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Signerer....Opprinnelig lagt inn av Lise
Her blir det kjøttdeig ca.2ganger i uken...mye godt å lage av kjøttdeig :05:
Kryssa på 2 jeg...men det varierer mye. Ofte er det flere ganger enn to, men jeg blir LEI innimellom...er ikke så veldig lett å finne på middag hver dag til dissa to som bor her i huset men det er jo mye godt man kan lage av kjøttdeig, da...-nor ikke mor går lei!
-Tone-
Jeg krysset også av 2 ganger i mnd. Men det var fordi det ikke var noe annet alternativ. Jeg kan godt spise kjøttdeig 2-6 ganger i mnd. Men det varierer da hvordan det blir fordelt. Den siste tiden har vi ikke spist kjøttdeig på kjempelenge (eller regner du her med ferdigkjøpte kjøttkaker og hamburgere?). Men sånn kjøttdeig i pakke tenker jeg på da.Opprinnelig lagt inn av Poopsi
Noe ganger kan vi spise det 3 ganger i uka, men det er altså svæææært sjelden. Men det blir heller mer pølse hos oss, siden ungene er så glad i det.
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Jeg stemte en gang i uka, men det kan likegodt være skjeldnere. Joachim spiser ikke kjøttdeig, så istedet for å lage så mye forskjellig, blir det mye pølser på oss for tiden. Det er han sin favoritt.
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
Jeg tenkte først at jeg bruker det ofte og for ofte. Men, når jeg tenker gjennom middagene våre så er det jo ikke så ofte at det er kjøttdeig som har blitt brukt. Så faktisk ikke mer enn 2 - 3 ganger i mnd.
Bokmerker (linker)