Hvilken helg i februar (2007) ønsker du at treffet skal være?
Jeg ber om at det kun er de som sannsynligvis vil komm på treffet som stemmer på datoene.
Hvilken helg i februar (2007) ønsker du at treffet skal være?
Jeg ber om at det kun er de som sannsynligvis vil komm på treffet som stemmer på datoene.
Sist endret av Alfa; 15-09-06 kl 14:13.
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Jeg kan ikke stemme ennå siden jeg ikke vet hvilke dager jeg får utbetalingen mine på men jeg kommer - så jeg får si alle helger jeg da - enn så lenge :01:
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Jeg stemte på siste helgen, men jeg aner ikke om noen helger er bedre enn andre. I utgangspunktet kommer jeg uansett.:03:
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Og jeg har gått vikariat et halvt år til, så da vet jeg at jeg kommer.:02:
Stemte første helgen, da det passer best de ukene mannen min jobber dagskift. Håper bare at det ikke snur seg til jul, men da får han bare bytte vakt.:45: Så jeg henger meg på flertallet.
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Spiller ingen kasserolle - JEG KOMMER:26:
![]()
Stemmer ikke jeg, for uansett helg så enten kommer jeg eller så kommer jeg ikke. Også kommer det litt an på om jeg har arbeidshelg, men siden jeg fortsatt ikke har fast jobb i februar, så kan kanskje alt være mulig for min del, bare jeg vet det i god tid.
Stemte at jeg kan alle helgene jeg, og det KAN jegFor siden jeg VIL er det egentlig ikke noe som kan stoppe meg!
-Litt skryt; Jeg pleier å få til det jeg vil!! :03:
-Tone-
Stemte ikke enda, for vet ikke helt enda
4 barnsmamma
Svarte "Kan alle helgene", men kom plutselig på at det er varetelling på jobben i februar. Mener å huske at det er siste helgen, så da passer det litt dårlig, men ellers så kan jeg.
Silje f. 21/3-06
http://www.tippinga.net/gameboss/alb...0626224736.jpg
&
halvtidsmamma for min manns gutter født 1994 og 1996
dabba lysten av??
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
De som vet sikkert om de kan komme har nok svart, resten skal ikke svare.
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Jeg har ikke svart i det hele tatt, for jeg kan strengt tatt alle helgene og ville ikke bli en del av statistikken![]()
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Bokmerker (linker)