+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 20

Tråd: Clearblue digital graviditetstest

Innmeldt
    Sep 2006
    Poengstyrke
    6

Question Clearblue digital graviditetstest

Hadde mens for 6 uker siden, den var normal (har syklus på 5-6 uker), hadde el for 2 uker siden. En uke etter ble jeg kvalm og uvel, så jeg tok en test som var negativ, tok ny test dagen etter, den var også negativ. Fikk mens på fredag, men den var så rar.... Fredag og lørdag kom det bare bittelitt brunt hver gang jeg tørka meg, på søndag trodde jeg det kom skikkelig igang, men blødde ikke like mye som jeg pleier. I går begynte det hele å dabbe av igjen, med bare litt brunt, men nå til morningen kommer det litt friskt blod igjn. Men, de to siste kveldene har jeg kasta opp, og har vært kvalm både kveld og morgen enstund, så jeg tenkte at jeg skulle ta en ny test da.Tok i dag en clearblue digital test, som viste ikke gravid, men da jeg tok ut testpinnen så var det to streker på den, den ene var veldig svak da....... Hva i alle dager skal dette bety??:09:

Innmeldt
    Nov 2004
    Alder
    44
    Poengstyrke
    23
    At mensen kan oppføre seg litt rart, er vel ikke noe nytt, men kanskje for deg. Jeg ville slappet helt av, fortsette forsøk på å bli gravid (for det var vel det du ønsket), så kanskje alle tegnene på graviditet slepper litt taket.

For er du stressa rundt dette, ønsker det så inderlig, ja så kan mange symptomer komme bare pga ønsket. I tilegg kan det være vanskeligere å bli gravid hvis kroppen har en indre stress og ønske om det.

Prøv så godt du kan å stresse ned. Godta at du har hatt mensen nå, og heller vent til neste. Kanskje det blir en hyggelig overaskelse.

*Lykke til*

Innmeldt
    Apr 2002
    Poengstyrke
    14
    Da jeg begynnte å blø når jeg gikk med Michael så ville jeg at de på legevakta skulle ta en gravitest for å se om jeg fortsatt var gravid (12uker). Da fikk jeg beskjed om at en gravitest ville vise pluss hele 14 dager etter en spontanabort. Heldigvis gikk det bra med Michael da.

Men jeg ville tatt kontakt med legen hvis jeg var deg så får du de svar du ønsker :) Lykke til.

Innmeldt
    Feb 2004
    Alder
    38
    Poengstyrke
    15
    Vent ei uke og ta en ny test da, hvis du fortsatt tror du er gravid.
    Det viktigste når man prøver, er å slappe av og ikke tenke på at man prøver å bli gravid!
    Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.

Innmeldt
    Oct 2003
    Alder
    31
    Poengstyrke
    23
    JEG ville kontakta legen, bare for å få svar for venting er for meg altfor ille..

ønsker deg masse masse lykke til :mc8:

mara

Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    15
    Ved første graviditet så hadde jeg det slik som du forteller. Gikk først et par dager over tiden, også fikk jeg mensen trodde jeg men den forsvant igjen dagen etterpå også kom det litt blodblandet utflod. Skjønte lite av hva som skjedde men tok en test som viste at jeg var gravid. Jeg ville bare tatt det med ro og sett det an litt

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    20
    Virker kjent slik du har det og da var jeg gravid, men ikke ha for store forhåpninger. Men hadde tatt en tur på legekontoret og fått testet der jeg, siden det var to streker:03:

Lykke til
    4 barnsmamma

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Lillian Se innlegg
    Ved første graviditet så hadde jeg det slik som du forteller. Gikk først et par dager over tiden, også fikk jeg mensen trodde jeg men den forsvant igjen dagen etterpå også kom det litt blodblandet utflod. Skjønte lite av hva som skjedde men tok en test som viste at jeg var gravid. Jeg ville bare tatt det med ro og sett det an litt
    Samme her. Men, klarer du ikke slappe av og går å funderer hele tiden kan du likegjerne ta med deg en tisseprøve å gå til legenkontoret og få det avklart først som sist. :03:

Innmeldt
    Jun 2006
    Alder
    26
    Poengstyrke
    6
    Jeg tror nok også jeg hadde tatt med en tisseprøve til legen. Da får du et sikkert svar med en gang, og du slipper og lure deg gal.
    Masse lykke til!!

Adine

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    20
    Nå hvordan gikk det hos legen?
    4 barnsmamma

Innmeldt
    Sep 2006
    Poengstyrke
    6
    Hmm, vel, jeg orket ikke dra til legen, for etter noen dager så gikk kvalmen over, heldigvis! Men jeg blødde faktisk en uke (altså, ikke blødde ordentlig da, det gjorde jeg bare en dag, men det kom brun utflod, om jeg kan kalle det det), og det var lenge til å være meg, pleier bare å blø 3-4 dager, og hadde overhodet ingen menssmerter, og jeg pleier å ta paracet ofte når jeg har mens, så hele greia var egentlig bare merkelig... Anyway, satser på at det går bedre neste gang:03: Har fått et tips om å prøve solvipect slimløsende mikstur når jeg har el da, skulle visst bli enklere å bli gravid da.... Vel, vi får se! Ønsk meg lykke til da:03:

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Lykke til :mc8:

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Kari Se innlegg
    Lykke til :mc8:
    Men - har du tatt ny test? For sånn som du beskriver det var sånn jeg hadde det jeg ble gravid altså. Ikke for at jeg skal stresse eller gi falske forhåpninger. Men, hvis dette ikke er vanlig til deg så er det kanskje lurt.

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    40
    Synd det ikke var noe :v1: men lykke til videre :mc8:

Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret

Bloggen min
    Babe In Total Control of Herself

Innmeldt
    Feb 2005