Lurer litt jeg
Nicket mitt kommer av at da jeg skulle registrere meg så hørte jeg eminen og dido på radioen![]()
Lurer litt jeg
Nicket mitt kommer av at da jeg skulle registrere meg så hørte jeg eminen og dido på radioen![]()
11 :) 8 1/2 år :) 3 1/2år :spo2:
http://www.barnemix.no/skravlemix/showthread.php?t=8021
Å ofte når jeg ser navnet ditt leser jeg noe helt annet :45: nåkka med L i :45:
Grunnen til at jeg har Lise, er at jeg heter det - så husker jeg at det er meg liksom :43:
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Fordi jeg heter Siv :01:
Alle nick er alltid opptatt, men av en eller annen merkelig grunn er dette ledig for meg på de fleste plasser.
Også synes jeg det var stili![]()
Fordi jeg er blid som en ....
Har lenge sysslet med tanken på å skifte nick, men har aldri blitt noe av det.
fordi farmor allti kalte meg syllan når eg va liden... :01:
En gang skulle vi se hva navnene våre var på "et eller annet språk, indianernavn eller noe slikt". Og da kom det opp Poopsi på meg. Så da byttet jeg nick. Nå kunne jeg vel egentlig tenkt meg å bytte til navnet mitt, men har bare aldri kommet så langt. TTT![]()
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Altså....jeg har ett veldig tykt lag med teflon på hjernen min...mye sklir fort,-veldig fort igjennom. Derfor ble det navnet mitt...det husker jeg liksom...![]()
-Tone-
ville egentlig ha ntngirl da , forde det har noe med treningen min å gjøre men ble ntnjen! Men lurer fælt på å endre nick! Må bare finne ett koslig ett!!!
Jeannett snart 7 år :dust:Brage-Emil
Synes det var så vanskelig å finne på noen når jeg endret forumverdenen, og kom på at gubben pleide å kalle meg for nutta i begynnelsen så da ble det akkurat det.
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Fordi navnet mitt alltid er opptatt så da er det like greit å ta det baklengs. Det har bare blitt til at jeg bruker det der jeg trenger nick.
Fordi jeg er glad i å sove! :45: (Når jeg først klarer å komme meg til sengs da :03: )
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Jeg heter Merete og så har jeg etternavn som begynner på G...var jo mange Merete her på mixsen så da ble det slik...liker ikke kjælenavn.Tror det har blitt vanskelig for meg, og truffet noen av dere, og skulle prøve si de riktige navnene.Da har jeg sagt dido eller Tornerose,Alfa,link osv.![]()
Bokmerker (linker)