Grunnen til at jeg lurer er fordi mitt klør så ille :ga6: jeg kan telle alle stingene når det klør som verst for da får jeg skorper...
Er skikkelig plagsomt dette :ga6: i tillegg til eksem som jeg får på vinteren..
Grunnen til at jeg lurer er fordi mitt klør så ille :ga6: jeg kan telle alle stingene når det klør som verst for da får jeg skorper...
Er skikkelig plagsomt dette :ga6: i tillegg til eksem som jeg får på vinteren..
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
aner ikke, mitt klør aldri...kan ikke se noen sting, men jeg var teipet på ytterste laget... de syr ganske mange lag vet jeg, og ytterst så hadde jeg bare teip... men jeg har litt mindre følsomhet i arret
Jeg aner heller ikke om en kan..jeg har problemer selv da..Men hør med en lege...kanskje det finnes noe enn ikke vet om...
Britt og de tre trollungene:01:
Det er sikkert mulig å gjøre noe med det. Men, jeg tror det er ganske vanlig med litt sånne plager etter arr. Jeg har selv fjernet blindtarmen på den gammeldagsemåten..... altså stort arr. Og det har vært sånn som du beskriver inntil for noen år siden. Gikk gradvis over - men det var først etter ca 10 år etter operasjonen at det begynte å gi seg.
Har aldri tenkt den tanken,har selv arr etter keisersnitt.Klør litt i ny og ne, ikke så ille klarer leve med det!
det går helt sikkert ann å gjøre arret mindre altså tynnere.. men vet ikke om kløingen slutter,,..
+ at plastisk kirurgi er dyrt..:06:
Hannah 9år og Hedda Aurora 8år
Tilbakemeldingerhttp://www.barnemix.no/skravlemix/sh...ad.php?t=23214
Har lest at man kan gjøre noe med det, men det er sikkert ikke billig.:08:
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Takk for svar :01:
Jeg klør hver dag og det er skikkelig plagsomt, enkelte dager er verre enn andre..
Skal spørre jormor her inne og høre hva ho sier :01:
Bloggen min
Men hvis det er en plage for deg så må det vel gå ann å få dekket noe av utgiftene eller? Hør med legen også.
Tror jeg skal høre med han etter hvert ja... er plagsom dette.:07:
Vet at hvis jeg hadde hatt heng over 2 cm hadde det vært greit.
Sist endret av dragonfly; 12-11-06 kl 09:07.
Bloggen min
Mitt arr klør også. Men jeg smører det med aloe vera gel med en gang jeg merker kløen kommer. Da går det over.
Men du er mer plaga enn meg, så det er nok lurt å spørre legen til råds.
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
Takk for tips merete :mc8: må nesten prøves ut.
Bloggen min
Bloggen min
Bokmerker (linker)