cammie (og evt andre som hiver seg på å leser boka) vel så i første rekke er dette til cammie.... jeg lurer på om vi kan ha denne tråden som en lite diskusjonstråd på tema i boken. Jeg trenger nemlig litt tenkehjelp (og nei jeg har ikke kommet meg gjennom hele boken så det kan god være at jeg finner svar senere - men akkurat nå er jeg frustert :04: )
Jeg lager en liten setting for deg - ikke så mye info til å begynne med og så vil jeg høre din naturlige reaksjon.... ok?
Setting: Den skjønne nusselige arveprinsen :27: :08: er la oss si hmmmmm 8 årgammel og begynner og få et rimelig godt begrep på rett og galt. Når far og sønn går opp i 2 etg for å rydde rommet til arveprinsen (og rommet ser så bomba ut at far faktisk har tilbydt seg å hjelpe til med rydding) - vel når far gir beskjed om at nå skal det ryddes. (kanskje ikke kommunisert slik boken oppfordrer til - men det skal godt gjøres i en travel hverdag :06: :04: ) Vel arveprisen blir plutselig tatt i å gjeipe eller rekke tunge til far - bak ryggen til far. Far snur seg og spør hva var det du gjorde nå. Prinsen svarer ikke no.
OK - hvordan ville du gått videre her? (gliser) OG alt etter hva du svarer så skal du få videre setting for jeg har flere spørsmål til deg (gliser enda mer)

) vel så i første rekke er dette til cammie.... jeg lurer på om vi kan ha denne tråden som en lite diskusjonstråd på tema i boken. Jeg trenger nemlig litt tenkehjelp (og nei jeg har ikke kommet meg gjennom hele boken så det kan god være at jeg finner svar senere - men akkurat nå er jeg frustert :04: )
Svar med sitat
Kevingullet juni-03 
en hel bok jeg vil diskutere med deg jo :06: . 

Bokmerker (linker)